نسخه Pdf

اهمیت رصتا در توسعه فعالیت پلتفرم‌ها

در گفت‌وگو با مدیر پلتفرم لوباجت عنوان شد

اهمیت رصتا در توسعه فعالیت پلتفرم‌ها

پلتفرم‌های حاضر در نمایشگاه رصتا، محتوای صوتی و تصویری را به‌صورت مجازی به مخاطبان ارائه می‌کنند. یکی از این پلتفرم‌ها «لوباجت» است که تلاش کرده کار خود را متمرکز بر انتشار محتوای مناسب، اخبار تخصصی و پوشش رسانه‌ای رویدادهای مهم حوزه قرار دهد. به بهانه بررسی تاثیر این نمایشگاه برای پلتفرم‌ها، با سجاد خلیل‌زاده، مدیر پلتفرم لوباجت گفت‌وگو کردیم.

سجاد خلیل‌زاده، مدیر پلتفرم لوباجت، درباره نمایشگاه رصتا به جام‌جم می‌گوید: نمایشگاه قطعا فرصت خوبی بود تا بتوانیم با مخاطبان خود ارتباط بگیریم و در عین حال با سازمان‌ها و نهادهای اجرایی هم مرتبط شویم. دلیل این‌که کلمه لوباجت را برای برند خود انتخاب کردیم این بود که این کلمه، اصطلاحی در صنعت فیلمسازی است که مرتبط با فیلم‌هایی با بودجه کمتر است. در واقع احساس می‌کردیم که جایی برای ارائه این فیلم‌ها وجود نداشت. خواستیم مجموعه‌ای راه بیفتد که به آثار این حوزه نگاه ویژه‌ای شود. 
وی ادامه می‌دهد: شبکه نمایش خانگی محلی برای عرضه فیلم‌ها، سریال‌ها، مسابقات و برنامه‌های ترکیبی است که می‌تواند فرصت خوبی برای عرضه محصولات هنری به مردم باشد ولی در ایران از این فرصت برای همه تولیدکنندگان و فیلمسازان به‌خوبی استفاده نشده است. لوباجت به عنوان اولین سینمای خانگی آنلاین کشور ویژه آثار لوباجتی آغاز به کار کرده است.   
تیم لوباجت به‌طور مستمر در حال گسترش و توسعه‌ محتوا بیان شده است تا جدیدترین آثار را در اختیار کاربران قرار دهد. یکی از ویژگی‌ها و چشم‌اندازهای مهم این پلتفرم، مشارکت پررنگ فیلمسازان جوان و گسترش دامنه این مشارکت در تولید محتواست. انتشار اخبار تخصصی و پوشش رسانه‌ای رویدادهای مهم حوزه آثار لوباجتی از دیگر مواردی است که لوباجت در تلاش است پوشش مناسبی از آن را ارائه دهد.