نسخه Pdf

تاثیر رصتا بر کسب و‌کار پلتفرم‌های آنلاین

در گفت‌وگو با مدیر رسانه شرکت هوشمندافزار پازاندیش بررسی شد

تاثیر رصتا بر کسب و‌کار پلتفرم‌های آنلاین

ایجاد یک ارتباط دوجانبه میان مخاطبان و پلتفرم‌ها، فقط یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه رصتا بود. بسیاری از مجموعه‌های حاضر در رصتا معتقدند فعالیت ساترا در برگزاری چنین نمایشگاهی قابل تقدیر بوده و توانسته تاثیر خوبی بر توسعه و شناسایی مجموعه آنها بر مخاطب بگذارد.

مدیر رسانه شرکت هوشمندافزار پازاندیش معتقد است این نمایشگاه تاثیر بسیاری در تعامل میان مخاطبان با پلتفرم‌های مختلف دارد. به بهانه بررسی نمایشگاه رصتا با سعید ترخانی، مدیر رسانه این شرکت گفت‌وگو کردیم.

سعید ترخانی، مدیر رسانه شرکت هوشمندافزار پازاندیش در خصوص نمایشگاه رصتا به جام‌جم می‌گوید: مسأله پرداختن ساترا به این نمایشگاه خیلی قابل تقدیر است. به‌خصوص این‌که از ابتدا قرار بود انجمن یا نهادی شکل گیرد که متشکل از خود رسانه‌های حاضر باشد و به شکل خود تنظیم‌گر مدیریت این حوزه را به‌عهده بگیرد. این مسأله اهمیت بسیاری دارد و تا همین‌جایی که ساترا به این نمایشگاه پرداخته، کار ارزشمندی است.
وی ادامه می‌دهد: شرکت هوشمندافزار پازاندیش دو رسانه با محوریت تولید و عرضه محصولات صوتی و تصویری دارد. نازدونک، وی او دی حوزه کودک و نوجوان است که به‌زودی در یک بازنگری برند، به رسانه خانواده تبدیل می‌شود و تمرکز خود را روی بانوان قرار می‌دهد اما تاکنون در حوزه کودکان کار می‌کرده است. «رسما» هم رسانه دیگری است که خود مخاطبان و شرکت‌کنندگان در آن محتوا بارگذاری کرده و یو جی سی است.