نسخه Pdf

با حمایت ساترا از سردرگمی خارج شدیم

گفت‌وگو با رئیس موسسه مردم‌نهاد ارمغان هنر خلیج گرگان

با حمایت ساترا از سردرگمی خارج شدیم

تنوع حوزه‌های پلتفرم‌ها در نمایشگاه رصتا، در کنار متنوع بودن استان‌ها و شهرهای مختلف، توانست نمایشگاه را به یک پازل رنگی و جذاب تبدیل کند. شرکت ارمغان هنر خلیج گرگان یکی از همین مجموعه‌هاست که تاکید می‌کند با حمایت‌های ساترا توانسته فعال شود. به بهانه بررسی نمایشگاه رصتا با مهدی فندرسکی، رئیس هیات مدیره شرکت ارمغان هنر خلیج گرگان گفت‌وگو کردیم.

مهدی فندرسکی، رئیس هیات مدیره شرکت ارمغان هنر خلیج گرگان در این باره به جام‌جم می‌گوید: ما از سال 99 می‌خواستیم تلویزیون اینترنتی راه‌اندازی کنیم که با برخی موانع روبه‌رو بودیم و سردرگمی داشتیم. در نهایت توانستیم با مجوز از ساترا از این سردرگمی نجات پیدا کنیم. این نمایشگاه به امثال ما که برای محتواسازی علاقه‌مند هستند و ممکن است با برخی موانع روبه‌رو باشند، فرصت خوبی است تا باور کنند که کار شدنی است و با مجوز ساترا می‌توانند پشتیبانی این نهاد را داشته باشند.
وی با اشاره به پشتیبانی ساترا برای محتواسازی ادامه می‌دهد: در رصتا از چند مسئول کشوری هم دعوت کردیم تا بدانند امثال ما جوانان توانایی این را داریم که در عرصه‌های ملی حضور داشته باشیم و درخواست‌های جوانان، کم‌اهمیت گرفته نشود. ما از شهر بندرگز استان گلستان هستیم. 
فندرسکی عنوان می‌کند: شرکت ارمغان هنر خلیج گرگان یک تلویزیون اینترنتی دارد که در واقع اولین تلویزیون اینترنتی سازمان‌های مردم‌نهاد کشور است. مطرح شدن بحث جنگل‌های هیرکانی که ثبت جهانی شده بهانه‌ای بود تا آن را به همین نام، یعنی هیرکانی تی‌وی جلو ببریم. اولین بخش کار ما این است که فعالیت‌های شاخص گروه‌های مردمی، جهادی و دیگر گرو‌ها را بازنشر کنیم تا حمایت رسانه‌ای شود. در عین حال در بحث موضوعات اجتماعی، فرهنگی و هنری تولید محتوا کنیم و بتوانیم بستری برای معرفی جوانان باشیم.