نسخه Pdf

تاثیر نمایشگاه رصتا بر نزدیک شدن فکر مدیران

در گفت‌وگو با مدیر «شبکه مادر» عنوان شد

تاثیر نمایشگاه رصتا بر نزدیک شدن فکر مدیران

هرجای نمایشگاه «رصتا» را که نگاه کنیم، یک پلتفرم با یک رویکرد متفاوت حضور دارد. بخشی از فعالیت این پلتفرم‌ها، متمرکز بر حوزه کودک و مادران است. مدیر «شبکه مادر» یکی از پلتفرم‌های حاضر در نمایشگاه بود که با برگزاری برنامه‌های متنوع، تلاش کرد مخاطبان بیشتری را به سمت خود بکشاند. به بهانه بررسی نمایشگاه رصتا، با حمید رنجبران مدیر شبکه مادر گفت‌وگو کرده‌ایم.

حمید رنجبران مدیر شبکه مادر در همین زمینه به جام‌جم می‌گوید: برگزاری نمایشگاه رصتا سه محور پلتفرم‌ها، ساترا و مخاطبان را مدنظر قرار داده‌است. به نظرم برگزاری این نمایشگاه توانست باعث نزدیک‌شدن افکار مدیران به هم شود. این مسأله در عین جذب بیشتر مخاطب، پلتفرم‌ها را بیشتر از قبل به هم نزدیک کرد. 
وی ادامه می‌دهد: این موضوع باعث می‌شود برای جذب مخاطب رقابتی درست ایجاد شود. تولید بیشتر و رونق بیشتر در جذب مخاطب هم از خروجی‌های دیگر این نمایشگاه است. 
ما در شبکه مادر با توجه به مرکزیت مادر در آموزش و پرورش، تلاش کردیم تا محوریت تولیدمحتوا را به سمت این افراد ببریم و بگوییم نگاه مادرانه می‌تواند دنیا را بهتر کند. نکته دوم برنامه‌هایی است که در حوزه کودک و نوجوان داریم و معتقدیم می‌توانیم با برنامه‌های مختص مادران، کودکان و نوجوانان را هم به سمت و سوی درستی ببریم.  
رنجبران توضیح می‌دهد: شروع مسابقه «بگو چرا؟» از همین نمایشگاه بود. بهانه آن هم این بود که نیوتن و بسیاری از دانشمندان، کشفیات خود را با همین پرسش به دست آوردند. 
کار دیگری که در نمایشگاه کردیم، مسابقه عکس نوزادان بود که با قرعه‌کشی به برخی جایزه دادیم.