نسخه Pdf

فرصت توسعه ارتباط «تکیه» با مخاطبان

بهرام شامحمدی، مدیرعامل پلتفرم «تکیه» در گفت‌وگو با «جام‌جم» بیان کرد

فرصت توسعه ارتباط «تکیه» با مخاطبان

از آنجا که کاربران فضای‌مجازی صرفا با برخی از پلتفرم‌های شناخته‌شده آشنا هستند و ممکن است پلتفرم‌های دیگر را نشناسند، یکی از اتفاقات خوب و موثر این نمایشگاه می‌تواند آشنایی بیشتر کاربران با پلتفرم‌هایی باشد که شاید حتی نام آنها را نشنیده یا اطلاعات کمتری نسبت به آن دارند.

از این رو این فرصت مهیا شده تا با بازدید از این نمایشگاه تعامل خوبی با آنها برقرار کرده و فرصتی برای دیده‌شدن این پلتفرم‌ها باشد. به‌خصوص پلتفرم‌هایی که به‌صورت تخصصی فعالیت می‌کنند، مثل «تکیه» که در زمینه مذهبی فعالیت می‌کند. به بهانه بررسی نمایشگاه رصتا، با بهرام شامحمدی، مدیرعامل پلتفرم تکیه گفت‌وگو کردیم.

تکیه جزو پلتفرم‌هایی است که در نمایشگاه رصتا حضور دارد. بهرام شامحمدی، مدیرعامل این پلتفرم در خصوص برگزاری این نمایشگاه به جام‌جم می‌گوید: معمولا برگزاری نمایشگاه‌ها می‌تواند خروجی‌های خوبی برای شرکت‌کننده‌ها و بازدیدکننده‌ها داشته باشد. این نمایشگاه هم با توجه به این‌که نخستین بار است برگزار می‌شود، می‌تواند اتفاق خوبی باشد و باعث تعامل بیشتر کاربران و پلتفرم‌ها شود. البته ما پیش از این نمایشگاه، نشست‌ها و جلساتی با ساترا داشتیم و ارتباط دوستانه‌ای با آنها داریم و صحبت‌هایی هم در این زمینه شده که می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند. بااین‌حال این نمایشگاه برای ما فرصت خوبی است.
به‌طورکلی نمایشگاه‌ها فرصت خوبی برای دیده‌شدن فعالان حوزه‌هایی است که در چنین رویدادهایی حضور پیدا می‌کنند. شامحمدی در این رابطه یادآور می‌شود: برگزاری هر نمایشگاهی پروتکل‌هایی دارد که علاوه بر هماهنگی برای کسانی که در نمایشگاه حضور دارند، تخفیفات و تسهیلاتی هم لحاظ می‌شود. از این رو ساترا می‌تواند نگاه‌های حمایتی هم در این نمایشگاه از پلتفرم‌ها داشته باشد.
وی درباره امکان تعامل در چنین نمایشگاهی عنوان می‌کند: ساترا می‌تواند در برندینگ به ما کمک کند و این در دیده‌شدن و تعامل خیلی موثر است. به‌خصوص این‌که ما می‌توانیم از نظرات، پیشنهادات و خواسته‌های کاربران هم به‌طور مستقیم مطلع شویم و همین به ارتباط‌مان با مخاطب کمک بسیاری می‌کند.
وی در پایان نیز درباره فعالیت‌های تکیه توضیح می‌دهد: ما نخستین پلتفرمی هستیم که در زمینه مذهبی در کشور فعالیت می‌کند. درواقع می‌توان گفت جامع‌ترین آرشیو صوت‌وتصویر را برای مردم داریم. در این نمایشگاه هم حضور داریم تا به مخاطبان بیشتر معرفی شده و در تعاملی که با آنها داریم، شنونده خواسته‌های‌شان از پلتفرم تکیه در جهت ارتقای آن باشیم.