نسخه Pdf

کاهش سوءتفاهم‌ها با برگزاری نمایشگاه

در گفت‌وگو با مدیر پلتفرم هاشور عنوان شد

کاهش سوءتفاهم‌ها با برگزاری نمایشگاه

ایجاد یک فضای تعاملی برای ارتباط بیشتر پلتفرم‌ها، چیزی است که در طول برگزاری نمایشگاه رصتا بارها مورد تاکید فعالان این حوزه قرار گرفت.

مجموعه زاراک پارت که پلتفرم هاشور را هم دارد، این نمایشگاه را فضایی موثر می‌داند که توانسته گفت‌وگوی دقیق و دوجانبه میان پلتفرم‌ها و ساترا ایجاد کند. به بهانه بررسی تاثیر این نمایشگاه بر فعالیت پلتفرم‌ها، با فرزاد آذری‌پور، مدیر پلتفرم هاشور و مجموعه زاراک پارت گفت‌وگو کردیم.

فرزاد آذری‌پور، مدیر پلتفرم هاشور و مجموعه زاراک پارت در این زمینه به جام‌جم می‌گوید: این نمایشگاه تجربه اولی بود که هم برای ساترا و هم برای دیگر پلتفرم‌ها جدید بود. به نظرم چنین نمایشگاهی به هم‌افزایی پلتفرم‌ها کمک بسیاری کرد. البته ما قبل از این هم پیشنهاد کرده‌بودیم جلساتی با حضور همه مدیران پلتفرم‌ها برگزار شود تا صحبت‌های متقابل میان آنها شکل گیرد.
وی ادامه می‌دهد: معتقدیم با جلسات و برنامه‌های این چنینی، گفت و شنود اتفاق افتاده و از سوءتفاهم‌های این حوزه کم می‌کند. در واقع باعث می‌شود کارها به شکل روان‌تر پیش رود. 
آذری‌پور در خصوص فعالیت‌های مجموعه زاراک پارت، عنوان می‌کند: مجموعه ما وی‌اودی بوده و پلتفرم هاشور را دارد که بیشتر روی اکران آنلاین و فیلم‌های هنر و تجربه متمرکز است. در حقیقت از طریق این پلتفرم، گنجینه‌ای از فیلم‌های مستند، کوتاه و مستقل را داریم.