نسخه Pdf

نگاه حمایتی استمرار داشته باشد

ری‌پور، مدیرعامل «دیجیتون» اعلام کرد

نگاه حمایتی استمرار داشته باشد

«دیجیتون» از شرکت‌کنندگان حاضر در نمایشگاه است. این سکوی مجازی رسانه‌ای ویژه کودکان با محتوای سرگرمی و آموزشی آنان است. کارتون و انیمیشن بخش اصلی محتوا را تشکیل می‌دهد.

محتوای آموزشی تحصیلی و آموزش زبان خارجی در جایگاه بعدی است و در نهایت سایر محتوای سرگرمی شامل بازی، داستان و... در دسترس کاربر قرار دارد. مصطفی ری‌پور، مدیرعامل این  سکو در گفت‌وگو با جام‌جم درباره حضور در این رویداد و آورده‌های آن می‌گوید.

همان‌طور که اشاره شد دیجیتون، رسانه‌ای ویژه کودکان با محتوای سرگرمی و آموزشی آنان است که این محتوا در قالب‌های مختلف ارائه می‌شود. ری‌پور، مدیرعامل دیجیتون در گفت‌وگو با ما در پاسخ به این پرسش که نمایشگاه رصتا چه فرصت‌ها و چشم‌اندازهایی را برای این رسانه ایجاد کرده است، بیان می‌کند: می‌شود گفت این رخداد فرصت ملاقات و آشنایی با سایر فعالان حوزه رسانه و همچنین تعامل با نهادهای حاکمیتی را فراهم کرد.  «معرفی اقدامات جدید و اطلاع‌رسانی وضعیت رسانه و همچنین در دسترس قرار دادن رسانه برای سایر فعالان که تاکنون موفق به بررسی تجربه کاربری دیجیتون نشده‌اند» هم از‌جمله دیگر آورده‌ها و همچنین اقداماتی است که این غرفه در طول نمایشگاه دنبال می‌کند. وی می‌افزاید: فارغ از مزایای صرف برگزاری چنین رویدادهایی، لازم به ذکر است کلید موفقیت مشترک برای رسانه‌ها و همچنین حاکمیت در حوزه رسانه «محتوا» است. بنابراین در صورتی‌که نگاه‌های حمایتی به‌صورت موثر چه در رویداد چه پس از آن به این مهم هدایت شود، ثمره بزرگی خواهد داشت.