نسخه Pdf

امکان تخصصی برای هم‌افزایی و برندینگ

گفت‌وگو با مدیر پرتال حمل و نقل

امکان تخصصی برای هم‌افزایی و برندینگ

یکی از حوزه‌هایی که در نمایشگاه رصتا مورد توجه قرار گرفت، مسأله پایگاه‌های خبری بود. مدیر پورتال حمل و نقل در این باره می‌گوید، این نمایشگاه برای برندینگ پلتفرم‌ها مؤثر بود. به‌بهانه بررسی تاثیر نمایشگاه رصتا بر هم‌افزایی پلتفرم‌ها، با سید علی سیدصدر، مدیر پورتال حمل‌و‌نقل گفت‌وگو کردیم.

سیدعلی سیدصدر، مدیر پورتال حمل‌ونقل به جام‌جم می‌گوید: نمایشگاه رصتا فرصتی برای برندینگ پلتفرم‌ها بود. بیشتر رسانه‌های حاضردر این نمایشگاه سرگرمی و آموزشی بودند که بخشی از آنها هم از ارشاد و هم از ساترا مجوز داشتند. ساترا نوپاست و باید قدری با گذشت زمان از آن انتظار حمایت بیشتری شود. وی ادامه می‌دهد: در کل اقتصاد رسانه در کشور ما جاندار نیست و این مسأله در حوزه پلتفرم‌های سرگرمی هم آن‌طور که به نظر می‌آید، نیست. ما رسانه سرگرمی نیستیم بلکه خبری هستیم و بخشی از رسالت‌مان را به‌صورت تصویری دنبال می‌کنیم. انتظارات ما از ساترا بیشتر است و امیدواریم این فعالیت را قدری هدفمندتر کنند. البته این نمایشگاه گام بزرگی بود که توانست به هم‌افزایی و همپوشانی کمک کند. 
سیدصدر تصریح می‌کند: ما دو رسانه پرتال حمل و نقل و بازآفرینی شهری داریم. این دو پایگاه هم از ارشاد و هم از ساترا مجوز دارد. ما خبرگزاری تخصصی هستیم که بخشی از آن را مکتوب و بخشی را هم به شکل تصویری پیگیری می‌کنیم و پخش زنده هم داریم.