نسخه Pdf

حرفه‌ای و مفید

در گفت‌وگو با مدیرعامل رویاسازان نوین کارآفرین عنوان شد

حرفه‌ای و مفید

نمایشگاه رصتا فرصتی برای شرکت‌های نوپا بود تا در میان دیگر فعالان و بازیگران بازار رسانه‌های صوتی و تصویری دیده شوند. آن‌طور که بسیاری از فعالان این حوزه می‌گویند، نمایشگاه فوق باعث شد تا فعالان حوزه صوت‌وتصویر بار دیگر در کنار فعالان بازار تولیدمحتوا قرار گیرند.

مدیرعامل رویاسازان نوین کارآفرین معتقد است که نمایشگاه رصتا توانست برای تازه‌کارهای این حوزه موثر باشد تا سهم بیشتری از این بازار از آن خود کنند. به بهانه بررسی نمایشگاه رصتا با الهام نادری‌فرید، مدیرعامل رویاسازان نوین کارآفرین گفت‌وگو کردیم. 
الهام نادری‌فرید، مدیرعامل رویاسازان نوین کارآفرین در این رابطه به جام‌جم می‌گوید: نمایشگاه رصتا کاملا تخصصی و با حضور همه انواع پلتفرم‌ها برگزار شد که در چند وقت اخیر این مجموعه‌ها قدری از هم دور بوده‌اند. به همین خاطر مفید بود چون این نمایشگاه باعث شد دوباره کنار هم قرار گیرند و بخش محتوا از پلتفرم جدا نباشد. ضمن این‌که شرکت‌های نوپا در کنار شرکت‌های بزرگ دیده شدند و این کمک می‌کند شرکت‌های جوان‌تر با کیفیت‌های مختلف در کنار هم دیده شوند.
وی با اشاره به تاثیر برگزاری این نمایشگاه در جلوافتادن شرکت‌های نوپا و گرفتن سهمی از بازار به نفع آنها، عنوان می‌کند: پلتفرم ما بیشتر به سمت تولیدمحتوا حرکت کرده است. البته تلاش کردیم روی روش عرضه تولید هم کار کنیم که هنوز به مرحله اجرا نرسیده و شکل آزمایشی آن است اما بخش عمده فعالیت ما روی تولیدمحتواست.