نسخه Pdf

به دنبال هم‌افزایی با سکوهای پخش هستیم

گفت‌وگو با مدیر یک شرکت خدمات داده‌پردازی حاضر در نمایشگاه رصتا

به دنبال هم‌افزایی با سکوهای پخش هستیم

نمایشگاه رصتا از همان ابتدا هدف خود را بر شناسایی فرصت‌ها و ایجاد تعامل میان پلتفرم‌ها قرار داد. این تعامل از این جهت اهمیت دارد که تنوع مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه به حوزه‌های مختلف کشیده شده و نگاهی به عنوان و اهداف شرکت‌های حاضر، این مساله را تایید می‌کند.

کما این که نمی‌توان گفت فقط پلتفرم‌های ارائه محتوا در این نمایشگاه حاضر هستند. شرکت‌هایی مثل مهندسی آریانا داده‌پردازی متین هم مخاطب خود را در این نمایشگاه دارند. به بهانه بررسی فرصت‌های ایجادشده این نمایشگاه برای شرکت‌های این‌چنینی با محمدسجاد فراهانی، مدیرعامل مهندسی آریانا داده‌پردازی متین گفت‌وگو کردیم. 

محمدسجاد فراهانی، مدیرعامل مهندسی  در خصوص فرصت ایجادشده از سوی ساترا برای شناسایی پلتفرم‌ها به مردم به جام‌جم می‌گوید: واقعیت این است که خروجی این نمایشگاه به بازخورد مخاطب در تبلیغ و حمایت مردم مرتبط است. به همین دلیل اگر مردم بازدید کنند، بازدید خوبی خواهیم داشت. به نظرم به‌طور کلی این نمایشگاه فرصت خوبی است. البته این را هم باید در نظر داشت که نمایشگاه نوپاست و بازخورد آن را باید در سال‌هایی دید که نمایشگاه به پختگی رسیده باشد. وی درباره فعالیت شرکت آریانا داده‌پردازی متین عنوان می‌کند: ما بیشتر شرکت خدماتی بازرگانی هستیم که اخیرا روی بحث تولید هم کار کرده‌ایم تا به خدمات مجموعه اضافه شود. تلاش کردیم در حوزه صنعت سیستم‌های نظارت تصویری و مداربسته وارد شویم. علاوه بر آن، واردکننده و توزیع‌کننده تجهیزات کامپیوتری هم هستیم. 
فراهانی در خصوص ارتباط مخاطب عام با این نمایشگاه و خدمات این مجموعه تصریح می‌کند: مخاطب ما از هر سن و صنفی است چون شرکت بازرگانی هستیم و محصولات الکترونیک و کامپیوتری عرضه می‌کنیم. شرکت‌ها، دانشجوها، ارگان‌ها و ... همه مشتری ما هستند. در این نمایشگاه برخی نمونه‌ها از محصولات الکترونیکی‌مان که به نوعی برای اقشار مختلف کاربرد دارد را عرضه کردیم. در عین حال سرور و تجهیزاتی که به درد ارگان‌ها می‌خورد هم نمایش دادیم. این را هم بگویم که به نظرم بعد از نمایشگاه مشخص می‌شود که بازخورد به چه شکل است و به چه سمتی باید برویم. 
وی در خصوص تعامل میان این شرکت و دیگر پلتفرم‌ها عنوان می‌کند: قطعا یکی از اهداف نمایشگاه همین ایجاد شناخت میان پلتفرم‌های مختلف است. در این صورت می‌توان از توانمندی‌هایی هم استفاده کرد تا هر کدام ناچار به شروع یک فعالیت از ابتدای امر نباشیم. ما هم اگر بتوانیم کمک بگیریم، از این فرصت نمایشگاه استفاده خواهیم کرد.