نسخه Pdf

رشد تعامل میان شرکت‌کنندگان

در گفت‌وگو با مدیر مؤسسه فرهنگی کلید طلایی جهان معاصر عنوان شد

رشد تعامل میان شرکت‌کنندگان

رشد فضای مجازی در طول سال‌های گذشته باعث شده تا رسانه‌های مجازی هم به همان نسبت بیشتر شود.

بخشی از این رسانه‌ها موضوعی هستند و برخی هم از نظر نوع محتوای ارائه شده با یکدیگر تفاوت دارند. موسسه فرهنگی کلید طلایی جهان معاصر با مجوزی که برای پنج رسانه خود از ساترا دارد، تلاش کرده در این حوزه فعالیت کند. ارائه محتوای مکتوب در کنار محتوای مرتبط با حوزه موسیقی و کتاب صوتی در میان فعالیت‌های این موسسه دیده می‌شود. به بهانه بررسی نمایشگاه رصتا، با موسی زمان‌زاده‌دربان، مدیر موسسه فرهنگی کلید طلایی جهان معاصر گفت‌وگو کردیم. 

موسی زمان‌زاده‌دربان، مدیر موسسه فرهنگی کلید طلایی جهان معاصر در همین رابطه به جام‌جم می‌گوید: پلتفرم‌های حاضر در نمایشگاه رصتا بیشتر در فضای مجازی فعالیت می‌کردند و این نمایشگاه فرصت تازه‌ای بود تا این مجموعه‌ها بتوانند به یک تعامل میان خود برسند.
وی ادامه می‌دهد: علاوه بر حمایت‌های خود ساترا، شاید بتوان از فضای صداوسیما هم برای معرفی رسانه‌های حاضر در چنین نمایشگاه‌هایی استفاده کرد. زمان‌زاده در خصوص فعالیت مجموعه خود عنوان می‌کند: ما مجوز فعالیت پنج رسانه را از ساترا داریم که دانش‌بنیان هم هستند. یکی از آنها برای بارگذاری محتوا و یکی وی‌او‌دی است که برای عرضه فیلم و سریال است. بقیه رسانه‌ها در حوزه موسیقی و کتاب صوتی فعالیت می‌کنند.