بنا: تركیب لو رفت، چون دروغگو نیستم

بنا: تركیب لو رفت، چون دروغگو نیستم

بعد از درگیری عجیب ملی‌پوشان كشتی فرنگی با محمد بنا و قهر چهار كشتی‌گیر بعد از معرفی تیم اعزامی به مسابقات جهانی 2019 در قزاقستان (كه گزینشی المپیك هم هست)، سرمربی تیم ملی كشتی فرنگی به دفاع از خود پرداخت.
بنا در گفت‌وگو با فارس گفت: «برای من فرقی نمی‌كند چه اسمی روی تشك برود، اگر قرار بود به اسم‌ها و تعداد مدال كشتی‌گیران توجه كنم، نوروزی و سوریان را به مسابقات جهانی می‌بردم. در تمام این سال‌ها با چنین فضایی غریبه نبوده‌ام و هر بار بعد از اعلام اسامی تیم ملی تعدادی كه فكر می‌كنند حق‌شان حضور در مسابقات بوده است رفتارهای احساسی از خود بروز داده‌اند؛ اما من پای حرف حق می‌ایستم. به‌هم‌ریختگی دو سال گذشته كمی كار ما را سخت‌تر كرده بود چون ابتدا باید اوضاع را جمع و جور می‌كردم. همان زمان توضیح دادم كه چیزی به اسم انتخابی تیم ملی مانند گذشته نخواهیم داشت و بر حسب شرایط اردویی و مسابقات بین‌المللی تصمیم‌گیری خواهیم كرد.
برای من فرقی نمی‌كند چه اسمی روی تشك برود. من همیشه آماده‌ترین فرد را انتخاب می‌كنم. من به عنوان سرمربی مسؤول هستم و وظیفه دارم واقعیت‌ها را ببینم و بگویم؛ اما چون محمد بنا هستم همه از من جور دیگری انتظار دارند.
متأسفانه مطالبی در صفحات مجازی مطرح می‌شود كه فاصله زیادی با واقعیت دارد. من در تمام این سال‌ها دیدی پدرانه به تمام كشتی‌گیرانم داشتم و هیچ‌موقع بد هیچ‌كدام از آنها را نخواسته‌ام. یك تیم جوان را انتخاب كرده‌ام كه خیلی از آنها برای اولین‌بار است حضور در چنین میدانی را تجربه می‌كنند؛ اما به تمام آنها ایمان دارم. چون من نمی‌توانم به بچه‌هایم دروغ بگویم، تركیب تیم اعزامی به جهانی لو رفت.»