مصاحبه‌های چند خطی

مصاحبه‌های چند خطی


 گابریل كالدرون (سرمربی پرسپولیس): اگر موقعیت نادری در نیمه اول گل می‌شد، فوتبالی متفاوت‌تر می‌دیدید؛ اما با این حال دوست دارم فوتبال زیباتری ارائه كنیم. از بازیكنانم راضی هستم، اما نمایش بهتر را توقع دارم.
 سیدجلال حسینی (كاپیتان پرسپولیس): با حمایت هواداران‌مان توانستیم در اولین بازی پیروز شویم. سپاسگزار آنها هستم و این پیروزی مبارك‌شان باشد. فشار زیادی روی بچه‌هاست؛ اما همه تلاش‌شان را می‌كنند و امیدوارم این فصل وارد مسائل مدیریتی باشگاه نشوند.
 محسن خلیلی (سرپرست تیم پرسپولیس): با تمام مشكلاتی كه وجود داشت، سه امتیاز بازی را گرفتیم. انتظار داشتیم مسؤولان سازمان لیگ كه این همه مسابقات را عقب انداختند، نظم و انضباط را به وجود بیاورند، اما این اتفاق نیفتاد. طبقه دوم ورزشگاه را از ما گرفتند و حواشی زیادی برای بلیت‌فروشی طبقه اول به وجود آمد.
 محمدرضا مهاجری (سرمربی نساجی): به گل‌گهر احترام می‌گذارم، اما ما برتر بودیم. پس از گلی كه زدیم، به بازیكنان باتجربه تیمم گوشزد كردم كه بازی را مدیریت كنند؛ اما متأسفانه یك لحظه غفلت باعث شد گل بخوریم و دو امتیاز ارزشمند را در سیرجان جا بگذاریم.
 ابراهیم صادقی (سرمربی سایپا): می‌توانستیم در نیمه اول هم پیروز باشیم. برخورد بازیكنان در زمین عالی بود و داوری و بازی هم مشكل آنچنانی نداشت. كارت قرمز بازیكن حریف هم روی دو خطای عادی اتفاق افتاد و درست بود.
 مصطفی دنیزلی (سرمربی تراكتور): تلاش می‌كنیم نقطه ضعف‌هایمان را در بازی با پرسپولیس برطرف كنیم. در خط حمله مشكلاتی داشتیم؛ اما در كل بازی خوبی را شاهد بودیم. برد خوب است؛ اما نباختن در زمین حریف هم نتیجه نسبتا خوبی است.
 وینگو بگوویچ (سرمربی گل‌‌گهر): وقتی بازی یك بر صفر باخته را مساوی می‌كنی، باید از نتیجه راضی باشی؛ اما صادقانه بگویم واقعاً از عملكرد تیم راضی نبودم و امیدوارم در بازی‌های آینده عملكرد بهتری از گل‌گهر ببینیم.