رسانه

رسانه

 سعید آقاخانی
سریال «نون خ» که معرف حضورتان هست، مجموعه‌ای که اولین بار نوروز 98 روی آنتن رفت. می‌شود گفت که این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی، سال 99 گل کرد و بیشتر از قبل دیده شد. تا جایی که دیگر خیلی‌ها آقاخانی را به نام نورالدین خانزاده می‌شناختند. به همین علت می‌شود او را یکی از چهره‌های سال گذشته دانست.  آقاخانی پیش از این مجموعه مدت‌ها بود که به خصوص در تلویزیون حضور چندانی نداشت و با این سریال دوباره به میدان آمد و بعد در سمت کارگردانی و بازیگری باز هم ظاهر شد. او که خودش جزو هنرمندان کرد است، در این سریال مفصل از کردها گفت و در بخشی از این فصل مشکلاتی که آنها در روزگار زلزله غرب کشور داشتند را در قالب طنزی تلخ منعکس کرد و همین قضیه هم بیشتر به کمک دیده شدن کار آمد.
 رضا رشیدپور
بعد از پایان پخش برنامه «سلام صبح بخیر»،رضا رشیدپور دیگر تنها در برنامه‌های مناسبتی مثل شب‌های یلدا یا نوروز حاضر می‌شد، تااین‌که کم‌کم سر و کله برنامه دیگری به اسم «سیم آخر» درشبکه سه پیدا شد. برنامه‌ای در قالب یک مسابقه که در طول آن خانواده‌های مختلف با هم رقابت می‌کنند. پخش این برنامه از اواسط آبان شروع شد والبته ابتدا چندان نتوانست نگاه‌های زیادی را به خود جلب کند اما در ادامه داستان تا حدی تغییر کرد و این برنامه موفق شد که تا حدی بینندگانش را پیدا کند. در کنار اینها جنجال کپی‌برداری رشیدپور از نمونه خارجی این مسابقه، باعث شد تا توجه‌ها بیش از پیش به آن جلب شود. هیاهویی که البته رشیدپور در برابر آن سکوت نکرد و با مطرح‌کردن این موضوع در برنامه‌اش این اخبار را ادامه داد. جریانی که باز هم به دیده شدن ماجرا بیشتر کمک کرد.
 علی صبوری
از مدت‌ها قبل به واسطه خندوانه و بخش استندآپ کمدی این برنامه، چهره‌های تازه‌ای در حوزه طنز کشف و معرفی شدند. کسانی که خیلی از آنها به شکلی در تلویزیون ماندند و برنامه داشتند. گاهی هم در فضای مجازی به فعالیت‌شان ادامه دادند. در این بین علی صبوری یکی از این افراد بود که تنها هر از گاهی در بعضی برنامه‌ها حاضر می‌شد اما سال گذشته اولین سریال تلویزیونی‌اش را با عنوان «آخر خط» بازی کرد.  جالب است که این سریال هم درباره شاخ‌های مجازی و مطرح شدن در این فضا بود، جریانی که از زندگی خود صبوری چندان دور نیست.اما بعد از این سریال که خرداد پارسال روی آنتن رفت و شروع دیگری را برای او رقم زد، صبوری برای سال جدید هم به سریال «بوتیمار» پیوست. مجموعه‌ای که تصویربرداری آن از سال 99  شروع شد و قرار است که امسال پخش شود.
هادی حجازی‌فر
از بین بازیگران و چهره‌های مختلفی که در سال گذشته به دنیای تصویر معرفی شدند، بعضی از افراد هم بعد از مدت‌ها با حضور در این قاب بیش از پیش به چشم آمدند. هادی حجازی‌فر یکی از این چهره‌هاست که با حضور در سریال «دوپینگ» و بعد هم «زیرخاکی» حسابی در تلویزیون حضور پیدا کرد و دیده شد.  در دوپینگ او در نقش پدر نیما شعبان‌نژاد با طنزی که علاوه بر دیالوگ‌ها در موقعیت‌های مختلف بود، از خود لحظه‌های پرخنده‌ای را به جا گذاشت. در ادامه هم با بازی در دو نقش در سریال زیرخاکی و باز هم فضای طنز؛ این داستان به شکل دیگری تکرار شد. حضور پژمان جمشیدی در زیرخاکی به عنوان یکی از نقش‌های مقابل حجازی‌فر هم باعث شد تا ترکیب جالب توجهی شکل بگیرد و این حضور بیشتر به چشم بیاید. ناگفته نماند که حجازی‌فر قبل‌تر هم پایش به تلویزیون با مجموعه «نفس» و «کرکره» در مقام کارگردان باز شده بود اما این دو سریال آخر بود که چهره تلویزیونی او را بیشتر نمایش داد.