دوست دارم مردم را بخندانم

دوست دارم مردم را بخندانم


گیتی معینی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با «استودیو هشت» رادیو نمایش گفت: قبل از این‌كه در تلویزیون شروع به كار كنم، شناسنامه رادیو هستم و ۵۰ سال سابقه هنری در رادیو دارم.
به گزارش جام‌جم وی افزود: رادیو عشق است، من كارم را از ۱۲ سالگی شروع كردم و سختی‌های زیادی كشیدم تا به اینجا رسیدم و باعث افتخارم است كه برای كشورم خدمت كنم. معینی ادامه داد: من در رادیو كارم را در استودیو هشت شروع كردم و از آن خاطره‌های زیادی دارم.
وی همچنین در مورد سریال حورا كه در حال حاضر از شبكه یك سیما پخش می‌شود، افزود: كار حورا، كار خوب و قشنگی بود  اما چون بیشتر در قالب طنز كار كرده‌ام، دوست دارم بیشتر مردم با دیدن كارهایم بخندند، نه این‌كه غمگین شوند. چون در حال حاضر باتوجه به شرایط بیماری، مردم به اندازه كافی گرفتار و ناراحت هستند، بنابراین لبخند مردم به من انرژی می‌دهد و من دوست دارم مردم
همیشه بخندند.
معینی از تجربه‌اش در جشنواره فیلم فجر، در مورد كاندیدا شدن برای بازیگری در فیلم ابلق گفت: من این توانایی را دارم كه بتوانم در هر ژانری ایفای نقش كنم اما بیشتر قالب طنز را دوست دارم. فیلم ابلق هم كاری متفاوت بود، من آن را بسیار دوست داشتم و كارم را با انگیزه انجام دادم. اگر از طرف داوران برای من بی‌عدالتی شد، اشكالی ندارد، من سیمرغم را از مردم كشورم گرفتم.