روایتی صریح از کودکان‌کار در «به‌اضافه مستند»

روایتی صریح از کودکان‌کار در «به‌اضافه مستند»


جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «به‌اضافه مستند» با روایتی صریح از کودکان‌کار و معضلات ناشی از این آسیب اجتماعی روی آنتن شبکه مستند می‌رود.
به گزارش جام‌جم، بیست‌ویکمین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی به‌اضافه مستند با پخش و بررسی مستند «پشت‌شیشه» به کارگردانی صابر ا... دادیان روی آنتن شبکه مستند می‌رود.
مستند پشت‌شیشه یکی از قسمت‌های مجموعه مستند نامکان است که به آسیب‌ها و مسائل اجتماعی حاشیه‌نشینی در کلانشهرهای تهران و مشهد می‌پردازد. این مستند روایتی صریح از کودکان‌کار و معضلات آنهاست و مشکلات ناشی از این آسیب اجتماعی را به‌صورت جدی مورد نقد و بررسی قرار داده است.
در این قسمت و پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه با حضور امیرحسین قاسمی، فعال اجتماعی و دکتر حبیب‌ا... مسعودی‌فرید برگزار می‌شود و ابعاد مختلفی از آسیب‌های اجتماعی و معضل کودکان کار مورد بررسی قرار می‌گیرد. این قسمت از برنامه به‌اضافه مستند سه‌شنبه 17فروردین ساعت۲۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه 18فروردین ساعت ۹
و جمعه 20 اسفند ساعت۱۴ است.
به‌اضافه مستند، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده‌نشده داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس با آیتم‌های مختلف سه‌شنبه‌های
هر هفته ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.