حمایت تا سقف 30 میلیون تومان

حمایت تا سقف 30 میلیون تومان


دکتر پرند در خصوص نهادهای مشارکت‌کننده در اجرای این طرح در دانشگاه شهید بهشتی به جام‌جم می‌گوید: «وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پارك علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، یک سازمان یا نهاد اجرایی- اقتصادی مشاركت‌كننده (که در این دوره پارک علم و فناوری اطلاعات و ارتباطات یا فاوا) در این طرح مشارکت می‌کنند و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه شهید بهشتی نیز به عنوان عامل صندوق نوآوری و شكوفایی نیز در این طرح همکاری دارد.»
وی در خصوص نوع حمایت مالی توضیح می‌دهد: «در این طرح، بودجه تحقیقاتی برای پایان‌نامه‌ها لحاظ خواهد شد. بودجه تحقیقاتی بر خلاف وام به صورت بلاعوض پرداخت شده و نیازی به بازپرداخت نخواهد داشت. میزان این بودجه برای پایان‌نامه‌های ارشد 15 میلیون تومان و برای رساله‌های دکتری 30 میلیون تومان خواهد بود.»
به گفته رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، 25 درصد این بودجه باید برای حقوق و دستمزد نیروی انسانی،
25 درصد در جهت توانمندسازی شامل شرکت اعضای هسته در دوره‌های آموزشی مورد تأیید پارک علم و فناوری شهید بهشتی، شرکت در تورهای بازدید از صنعت، نمایشگاه‌های تخصصی و ... و 50 درصد نیز برای تحقیق و توسعه شامل هزینه خرید مواد و ملزومات مصرفی اداری، آزمایشگاهی و کارگاهی، هزینه خرید خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی (هزینه‌های ساخت و سنجش) و هزینه خرید قطعات و تجهیزات مورد نیاز برای اجرای پروژه و هزینه اجاره سرور و پهنای باند استفاده شود.