کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

مردی در یکی از خیابان‌های ارومیه همسرش را با شلیک گلوله زخمی کرد و متواری شد. وقوع تیراندازی در خیابان باکری ارومیه در استان آذربایجان‌غربی به پلیس گزارش شد و زمانی که ماموران در آنجا حاضر شدند، مشاهده کردند زن میانسالی از ناحیه دست زخمی شده که به بیمارستان منتقل شد و با تحقیق از اهالی معلوم شد شوهرش به جان او سوءقصد کرده که ناکام مانده است. اختلاف خانوادگی انگیزه این تیراندازی بود.
مردی که شیر دامداران را جمع‌آوری و با آلوده‌کردن آن اقدام به فروش می‌کرد، بازداشت شد. این مرد شیرهای جمع‌آوری‌شده از دامداران در مینودشت استان گلستان را با موادی مانند شکر، روغن، آب‌پنیر و آب مخلوط و سپس به یک مرکز جمع‌آوری شیر در یکی از شهرستان‌های همجوار تحویل می‌داد. او که تحت‌تعقیب سربازان گمنام امام‌زمان(عج) بود بازداشت شد و شیرهای کشف‌شده در کارگاه این فرد، با نظارت نماینده دادستان معدوم شد. مرکزی هم که این فرد شیرهای آلوده را به آن تحویل می‌داد، پلمب شد و تا زمانی که جواب نمونه‌برداری‌های اداره بهداشت اعلام نشود، شیرهای موجود در این مرکز وارد چرخه موادغذایی مردم نخواهد شد.
ضارب پدر شهید مدافع‌حرم که تحت‌تعقیب پلیس شهر یزد بود، تسلیم شد.26سفند97 در یکی از محله‌های شهر یزد به دلیل اختلافات شخصی و مزاحمت پارک خودرو و موتورسیکلت در کوچه، درگیری‌ رخ داد.در این درگیری، ضارب با واردکردن ضربه‌ای به سر پدر شهید مدافع‌حرم، باعث مصدوم شدن وی شد و فرار کرد. ضارب از آن موقع تحت‌تعقیب بود تا این‌که بعد از گذشت دو سال از این ماجرا، متهم که همه راه‌های فرار را به روی خود بسته می‌دید به اداره پلیس شهر یزد رفت و تسلیم شد.
مرد جوان وقتی می‌خواست از صاحبخانه برای عمویش مهلت برای جابه‌جایی خانه بگیرد در دعوا با او به قتل رسید. شامگاه بیست‌ودوم فروردین امسال مرد جوان در خانه‌اش در یکی از محله‌های سقز بود که عمویش به او زنگ زد و متوجه شد که صاحبخانه از عمویش خواسته خانه را زودتر از موعد قراردادشان خالی کند و همین باعث مشاجره میان آنها شده است. او با شنیدن این حرفها راهی خانه عمویش در محله‌ای دیگر شد و وقتی به آنجا رسید با صاحبخانه حرف زد تا برای عمویش مهلت بگیرد که او نپذیرفت و با هم دعوایشان شد که با میانجیگری ساکنان دعوا پایان گرفت. روز بعد آن دو دوباره همدیگر را در خیابان دیدند و برای حرف‌زدن وارد نانوایی صاحبخانه شدند. مرد صاحبخانه با او دعوا کرد و در همان نانوایی او را با اصابت سه ضربه چاقو کشت و فرار کرد. ساعاتی بعد متهم فراری در خانه‌اش بازداشت شد.