تیزهوشی دختر جوان، مرد متجاوز را ناکام گذاشت

۱۱۰

تیزهوشی دختر جوان، مرد متجاوز را ناکام گذاشت

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری راننده‌ یک دستگاه سواری پراید که قصد داشت در پوشش مسافربر دخترجوانی را مورد تعرض و آزار قرار دهد، خبر داد.
به گزارش جام‌جم، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در این‌باره گفت: روز سه‌شنبه دختری حدود ۲۲ ساله با حضور در کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس اعلام کرد که از دست راننده‌ای شیطان‌صفت فرار کرده و این راننده قصد آزار و اذیت او را داشته است. دختر جوان در اظهارات خود به ماموران گفت: از محله تهران‌نو به مقصد اتحاد سوار خودروی پراید مسافربری شدم. در میانه راه راننده به سمت جاده تلو تغییر مسیر داد که به او اعتراض کردم اما راننده سرعتش را بیشتر کرد. برای این‌که بتوانم از دست مرد شیطان‌صفت فرار کنم با او طرح دوستی ریخته و در پیامکی موضوع را به مدیر شرکت اطلاع داده و موقعیت خود را برایش فرستادم. بعد هم در ماشین را باز کرده و به بیرون پریدم. راننده از ترس کیفم را سرقت کرد و رفت.
موقوفه‌ای خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری با رصد دوربین‌های محدوده وقوع جرم، اقدام به شناسایی خودروی پراید ۱۱۱ و راننده آن کرده و پس از هماهنگی با مقام قضایی این فرد را در منطقه تهرانپارس دستگیر کردند. متهم این پرونده که متاهل و ۳۷ ساله است، پس از انتقال به کلانتری به جرم خود مبنی بر قصد تعرض به دختر جوان اعتراف کرد.