قاتل مادر، تنها مظنون قتل پدر

قاتل مادر، تنها مظنون قتل پدر


پسر جوان که پنج سال قبل مادرش را کشته بود، حالا در پرونده مرگ مرموز پدرش بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، چند روزی بود که بوی تعفن از خانه طبقه چهارم ساختمانی در محله نارمک تهران به مشام ساکنان طبقات پایینی ساختمان می‌رسید و آنها را اذیت می‌کرد. چند بار به مقابل خانه مرد 65ساله ساکن طبقه چهارم رفتند اما او در را باز نکرد.
در ادامه به پلیس خبر دادند که ماموران با دستور قضایی در را باز کرده و پس از ورود به خانه با پسر 38ساله مرد میانسال روبه‌رو شدند که خوابیده بود. در گوشه یکی از اتاق‌ها هم جسد مرد صاحبخانه زیر چند پتو و لباس قرار داشت.
ماموران از همسایه‌ها تحقیق کردند و پی بردند مرد فوت‌شده تنها زندگی می‌کرده اما گاهی پسر جوانش نزد او می‌آمده است. در حالی که ماموران در حال تحقیق بودند یکی از ماموران بررسی صحنه جرم با دیدن پسر خانواده و جسد پدر او، آنها را شناخت و به بازپرس جنایی گفت: من پنج سال قبل به همین خانه آمده بودم، مادر خانواده توسط همین پسر به قتل رسیده بود.
بنابراین ماموران از پسر خانواده تحقیق کردند که او گفت: با مادرم اختلاف و درگیری داشتم و سرانجام دعوایمان شدت گرفت و او را پنج سال پیش کشتم. حکم قصاص گرفتم و چند سال زندان بودم و سرانجام بخشیده شدم. گاهی به خانه پدرم می‌آمدم و به دلیل اختلافی که با هم داشتیم، به رفت‌وآمدش کاری نداشتم. نمی‌دانستم جسدش گوشه اتاق است.
با توجه به اظهارات ضدونقیض این جوان او در بازداشت به‌سر می‌برد. تحقیقات از وی ادامه دارد تا راز مرگ پدرش فاش شود.