مهمانی خون‌آلود وودی آلن در تهران

مهمانی خون‌آلود وودی آلن در تهران

«مرگ در می‌زند» وودی آلن را خوانده‌اید؟ یكی از خواندنی‌ترین آثار این داستان‌نویس، كارگردان و نمایشنامه‌نویس طناز. چه آن را خوانده باشید و چه نه، خبر خوبی برایتان داریم؛ قرار است نمایشی با اقتباس آزاد از این اثر در تهران روی صحنه برود. نام نمایش، 
«یك مهمانی خون‌آلود» است و از اول اسفند در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود. آن‌طور كه مشاور رسانه‌ای نمایش به جام‌جم خبر داده، یك مهمانی خون‌آلود به كارگردانی و نویسندگی علیرضا حاتمی و تهیه‌كنندگی سیدحسین خرم از اول اسفند به مدت ۱۵ شب، ساعت ۱۸و 30 در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود.
در این اثر نمایشی پرهام رمضانی، مهسا شیرزادی، نرگس موسوی، مصطفی رهنما، علیرضا حاتمی، مهدی لوئیا، فرزاد سهرابی و محمدعلی میرقربانی به ایفای نقش می‌پردازند. از عوامل این كار می‌توان به سیدمجتبی طباطبایی: مشاور كارگردان، ارسلان گل‌محمدی: مشاور رسانه‌ای، شكوفه چرخی: مدیر روابط عمومی، عكاسان: حسین فهیمی، محیا پزشكیان و عاطفه توكلی و ساخت تیزر: حسین فهیمی، صادق آزادمرد اشاره كرد.در خلاصه این نمایش آمده است: اینجا یك سری رازه كه نباید برملا بشه تا خیلی‌ها زنده بمونن.
اگر دوست دارید یكی از تماشاگران این نمایش باشید می‌توانید به سایت تیوال یا گیشه خانه نمایش مهرگان به نشانی خیابان انقلاب، خیابان خارك، بن‌بست اول مراجعه كنید.