درخت آرزوها برای كودكان محروم

درخت آرزوها برای كودكان محروم

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از نصب درختان آرزو مقابل فروشگاه‌های مطرح تهران خبر داد و گفت: ما این آرزوها را به یك درخت آویزان كرده و مقابل فروشگاه‌های بزرگ تهران نصب می‌كنیم تا مردم علاقه‌مند بتوانند آرزوی كودكان را برآورده كنند. ما اطلاعات این كودكان را در اختیار متقاضیان قرار خواهیم داد.
به گزارش ایسنا، سعید اوحدی با بیان این كه برای برنامه‌های نوروزی از اوایل اسفند ستادی تشكیل شده، ادامه داد:‌ عید نوروز یك سنت ملی بوده كه نماد انسجام خانواده است، بنابراین ۲۵ عنوان برنامه با ۱۶۰۰ اجرا در نوروز پیش‌بینی شده است.
وی با بیان این كه برنامه استقبال از بهار را تحت عنوان فصل دل تكانی خواهیم داشت، عنوان كرد: ده عنوان برنامه برای استقبال از بهار پیش‌بینی كرده‌ایم كه با برگزاری مهمانی لاله‌ها در پنجشنبه آخر سال و غبارروبی از شهدا در فرهنگسرای رضوان آغاز شد.
رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با بیان این كه یكی از مهم‌ترین برنامه‌های دیگر شهرداری مهر‌آیین است كه براساس آن فراخوانی در سازمان فرهنگی و هنری ابلاغ شد كه كارمندان، تكنيسین‌ها، كارمندان بخش فنی و... اعلام آمادگی كردند، گفت: داوطلبان از روز پنجشنبه به دیدار خانواده شهدا رفته و آنها را در تعمیرات ساختمانی و خانه‌تكانی كمك كردند و این برنامه تا ۲۹ اسفند ادامه دارد.
اوحدی با اشاره به این كه از امروز چهار نوروزگاه سیار در قالب اتوبوس به مراكز پر‌تردد شهر رفته و برنامه‌های شاد و مفرحی در راستای استقبال از بهار اجرا می‌كنند، بیان كرد: همچنین دو عنوان كتاب را معرفی كردیم تا مردم در قالب طرح یك عید یك كتاب به مطالعه آن بپردازند و خلاصه‌نویسی‌های خود را در سایتی بارگذاری كرده و بعد از نوروز در قرعه‌كشی به بهترین‌ها جایزه داده می‌شود.