وریا غفوری:كی‌روش اشتباه كرد من را جام‌جهانی نبرد

وریا غفوری:كی‌روش اشتباه كرد من را جام‌جهانی نبرد

وریا غفوری در جام‌جهانی روسیه حضور نداشت. كارلوس كی‌روش روی نام این بازیكن خط قرمز كشید، آن هم در فصلی كه یكی از بهترین بازیكنان لیگ برتر بود. وریا آنقدر خوب بود كه هر مربی دیگری جای كی‌روش بود او را به روسیه می‌برد. وریا تا مدت‌ها در این باره سكوت كرد و چیزی نگفت ولی حالا سكوتش را شكسته است. بخشی از مهم‌ترین صحبت‌هایش به‌این شرح است.
 دلیل خط خوردنم از جام‌جهانی را نمی‌توانم بگویم. بدترین خاطره ورزشی‌ام نرفتن به جام‌جهانی بود. خیلی تلاش كرده و زحمت زیادی كشیده بودم كه به جام‌جهانی بروم. نمی‌توانم دلیلش را بگویم.
 نمی‌دانم چه چیزی بود كه بازیكنی با آن شرایط نتوانست در فهرست تیم ملی باشد. به نظرم سلیقه آقای كی‌روش بود و حرف خاصی نمی‌توانم بزنم، ولی چیزی كه می‌توانم بگویم این است كه ایشان قطعا اشتباه كرد.
 متأسفانه در دو سه هفته اخیر مشكلاتی داشتم و نتوانستم در تمرینات شركت كنم و همین باعث شد در بازی آخر به‌خاطر شركت نكردن در تمرینات، مصدومیتی جزئی پیدا كنم و عضله‌ام دچار كشیدگی مختصری شود. قطعا در دو سه روز آینده می‌توانم به تمرینات برگردم.
 تمام توانم را برای دربی می‌گذارم. از دو سه روز دیگر مصدومیتم به طور كامل رفع می‌شود و ان‌شاءا... بتوانم برای دربی خودم را به آمادگی صد‌درصد برسانم. امسال هیجان دربی یك مقدار بیشتر است و برای ما خیلی مهم است، چون فاصله تیم‌ها نزدیك است و یك تیم با بردن دربی می‌تواند صدرنشین شود.
 اخیرا یكسری صحبت‌ها پیش آمد و مسؤولان هم حرف‌هایی زدند، ولی من هم حرف خودم را زدم و متأسفانه به یكسری برخورد و جبهه گرفتند. در این راستا بحث شهرستانی و تهرانی به وجود آمد. باید بگویم كه همه افتخار می‌كنیم كه ایرانی هستیم. متأسفانه آن مسؤول یك عذرخواهی ساده هم نكرد و فقط موضوع توجیه شد. به نظر من بهتر بود كه با یك عذرخواهی این صحبت‌ها تمام می‌شد.