شیری: برد مقابل الاهلی را فراموش كردیم

مطمئن بودم شجاع گل می‌زند

شیری: برد مقابل الاهلی را فراموش كردیم



مهدی شیری مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس مشغول طی كردن دوران خوب فوتبالش در جمع سرخپوشان پایتخت است. او در نیم فصل اول برای پیكان توپ می‌زد اما حالا پیراهن پرسپولیس را به تن دارد و به سمت قهرمانی در لیگ برترو جام حذفی و همچنین صعود از گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پیش می‌رود.
شیری پایه گذار گل اول پرسپولیس بود و پرتاب اوت دستی او از سمت چپ دروازه، در ادامه با ضربه قیچی شجاع خلیل‌زاده، سرخ‌ها را به گل رساند.
شیری در این مورد به جام‌جم گفت: «تمركز زیادی برای این بازی داشتیم چون برانكو تمام موارد مهم درخصوص الاهلی را به ما تذكر داد. آنالیزی كه او در اختیار تیم قرار داده بود، باعث شد پرسپولیس به دو گل مهم برسد و سپس در مدیریت بازی، عملكرد خوبی داشتیم تا به پیروزی قطعی برسیم.»
این بازیكن در مورد شادی گل منحصر به فردش در كنار شجاع خلیل‌زاده توضیح داد: «شب قبل از بازی به شجاع گفتم در این بازی گل می‌زنی. خودش هم روحیه بالایی داشت. همان‌طور كه گفتم، شناخت زیادی از حریف عربستانی به دست آورده بودیم و مشخص بود می‌توانیم به پیروزی برسیم اما صبح بازی دوباره تاكید كردم كه شجاع گل می‌زند و وقتی این اتفاق افتاد، در زمان شادی گل، به سمت شجاع رفتم و این موضوع را پیش كشیدم. گل دوم را هم به موقع زدیم تا كار تمام شود.»
شیری اضافه كرد: «پیروزی مقابل الاهلی برای همه ما شیرین بود زیرا توانستیم تا حدی به اوضاع خودمان در گروه، سر و سامان بدهیم اما دیگر این پیروزی را فراموش كرده ایم زیرا كارهای مهم‌تری در این فصل داریم. ما باید شنبه (امروز) با سایپا رقابت كنیم و بازی بسیار سختی برای ماست. تلاش‌مان این خواهد بود كه با ارائه یک بازی خوب و تاكتیكی، از سد این حریف عبور كنیم و سه امتیاز شیرین دیگر را به دست بیاوریم تا با سرعت بیشتری به سمت قهرمانی در لیگ حركت كنیم.»
مدافع راست پرسپولیس در نهایت، حرف هایش را این طور تمام كرد: «از این‌كه در جمع سرخپوشان بازی می‌كنم، بسیار خوشحالم و به این موضوع افتخار می‌كنم. همیشه آرزو داشتم به پرسپولیس بیایم و در این تیم، توپ بزنم كه بالاخره به این آرزویم رسیدم. جا دارد از برانكو و هواداران بابت حمایتی كه از من داشتند، تشكر و قدردانی كنم. امیدوارم با بازی‌های خوب، خودمان را باز هم نشان بدهیم.»