برد بزرگ استقلال در اصفهان

اولین شکست سپاهان در نقش جهان

برد بزرگ استقلال در اصفهان

بازی حساس هفته 25 لیگ برتر بین دو تیم سپاهان اصفهان و استقلال تهران با برتری یک بر صفر  استقلال تمام شد.   
استقلال که خسته از دوحه و بازی با الهلال به تهران برگشته و با اتوبوس به اصفهان رفته بود، دیروز با ارائه یک فوتبال برتر مقابل میزبانش سپاهان، یک گل هم به این تیم زد؛ اما در شرایطی که هیچ خطایی در محوطه جریمه سپاهان اتفاق نیفتاده بود، محمدحسین زاهدی‌فر در میان شگفتی همگان در سوت خود به نشانه خطا دمید تا سپاهان که در برنامه 90 مشخص شد از اشتباهات داوری سود فراوانی برده، این بار هم از این اشتباه محرز داوری سود ببرد.
استقلال بعد از این اتفاق بزرگ باز هم تیم برتر میدان بود و چند بار به دروازه سپاهان نزدیک شد و حتی در دقیقه 94 ضربه سر تبریزی در آستانه ورود به دروازه بود که پیام نیازمند توپ را از دهانه دروازه بیرون کشید. با این حال استقلال آنقدر فشار آورد تا این‌که در دقیقه 97 به گل رسید. حرکت تیمی خوب استقلال در قلب دفاعی سپاهان با کار فوق‌العاده و منحصر به فرد پاتوسی همراه شد تا ضربه با پای چپ این بازیکن به گل تبدیل شود.
این اولین شکست سپاهان در نقش‌جهان بود سبب شد سپاهان را تا رده چهارم پایین آورد تا استقلال با امتیازی برابر و به لطف تفاضل بهتر، در رده سوم قرار بگیرد.
شکست بدموقع تراکتور
سپیدرود در بازی مرگ و زندگی خود کاری کرد کارستان و تراکتورسازی را که در بهترین فرم خود به رشت رفته بود و امیدوار بود با پیروزی مقابل میزبانش به صدر جدول برود با شکستی بدهنگام بدرقه
 کند.
چراغ اول برای سپیدرود را محسن فروزان دروازه‌بان تراکتورسازی روشن کرد و پاس گل را در دومین دقیقه بازی به مهرداد بایرامی داد. گرچه این گل در دقیقه 23 توسط مسعود شجاعی کاپیتان تراکتور جبران شد؛ اما تراکتور هیچ وقت گل دوم را نزد و سپیدرود به دومین و سومین گل خود دست پیدا کرد تا هواداران پرشماری که از تبریز تا رشت رفته بودند، با ناراحتی ورزشگاه عضدی را ترک کنند. میثم فردوسی (33) و مهرداد بایرامی (66) گلهای دوم و سوم میزبان را زدند.
به این ترتیب سپیدرود ضمن آنکه امیدهای خود را برای ماندن در لیگ برتر زنده نگه داشت، راه را برای قهرمانی پرسپولیس هموارتر کرد. سپیدرود حالا فقط یک امتیاز با نفت مسجد سلیمان فاصله دارد و با جبران آن در پنج هفته پایانی می‌تواند در لیگ برتر بماند.
تابلوی نتایج
استقلال خوزستان یک فولاد خوزستان 3
ماشین سازی صفر نساجی مازندران صفر
پدیده مشهد 3 نفت مسجد سلیمان صفر
سپیدرود رشت 3 تراکتورسازی تبریز یک.