بودیمیر: كلید صعود را به دست گرفتیم

بودیمیر: كلید صعود را به دست گرفتیم

ماریو بودیمیر تنها چند ماه است كه به پرسپولیس اضافه شده و با این حال، به یكی از بازیكنان مهم تیم بدل شده است.
این بازیكن كروات كه كم‌صحبت و كم‌حاشیه به نظر می‌رسد، در مورد شرایط خودش گفت: «با علاقه و انگیزه فراوانی تمرین و بازی می‌كنم و امیدوارم بتوانم مهره موثری در تیم باشم. من كاری را انجام می‌دهم كه كادر فنی می‌خواهد. مطمئنا بازی كردن در تیمی مثل پرسپولیس كه میلیون‌ها تماشاگر و هوادار دارد، برای هر بازیكنی سخت است ولی ما باید هر روز به پیشرفت‌مان ادامه بدهیم.»
او در خصوص برتری سرخپوشان مقابل الاهلی عربستان اضافه كرد: «می‌دانستیم تیم سختی پیش روی ماست، به همین خاطر با دوندگی زیاد و پرسینگ مناسب در نیمه اول، بازی را در دست گرفتیم و در نیمه دوم، كار را تمام كردیم. این سه امتیاز در بهترین شرایط ممكن به دست آمد و حالا كلید صعود را به دست گرفته‌ایم. من نسبت به صعود از این گروه بسیار خوشبین و امیدوارم.»
بودیمیر در نهایت گفت: «روزهای خوب و شیرینی در آینده برای پرسپولیس وجود دارد. با تیم خوب و بازیكنان قدرتمندی كه داریم، می‌توانیم كارهای بزرگی انجام بدهیم. پرسپولیس دو فصل پیاپی به قهرمانی لیگ رسیده و باز هم می‌تواند این اتفاق رخ بدهد. بازیكنان ما از انگیزه‌های فوق‌العاده‌ای بهره می‌برند و با این‌كه مصدومیت‌ها در تیم مان زیاد شده و از سوی دیگر، با فشردگی بازی، تمرین و مسافرت مواجه هستیم اما همه می‌خواهند به موفقیت برسند و از این‌رو، هر كسی بیشتر از توانش زحمت می‌كشد. مطمئنا با هر پیروزی كه به دست می‌آوریم، هواداران را بیشتر از قبل شاد و خوشحال می‌كنیم و اصلا كار ما در پرسپولیس همین است.»