دایی: شرافت كاری اجازه نمی‌دهد سهل‌انگاری كنیم

دایی: شرافت كاری اجازه نمی‌دهد سهل‌انگاری كنیم

شاید همیشه برنده نباشد، اما همیشه از برد حرف می‌زند. این خصلت علی دایی است؛ چیزی كه برانكو هم به‌درستی به آن اشاره كرد. دایی دو هفته پیش استقلال را متوقف كرد، هفته پیش پیكان را برد و حالا به‌دنبال امتیازات بازی با پرسپولیس است. علی دایی در نشست خبری این بازی می‌گوید:
برانكو استاد و سال‌ها مربی من بوده است. خیلی خاطرات خوبی از او دارم. همیشه به او به چشم یك استاد و معلم نگاه كردم. خیلی هم او را دوست دارم اما داستان بازی متفاوت است. ما به خاطر خودمان و به خاطر این‌كه شرافت فوتبال حفظ بشود تمام سعی‌مان را می‌كنیم كه یك بازی خیلی خوب انجام بدهیم. بازی سختی خواهیم داشت، اما فقط برای برد به زمین می‌رویم و دنبال یك امتیاز نیستیم. كارمان در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران پرسپولیس خیلی سخت است اما سعی می‌كنیم سه امتیاز بازی را بگیریم.
همه می‌دانند من پرسپولیسی هستم، اما شرافت و وجدان كاری اجازه نمی‌دهد كوچك‌ترین سهل‌انگاری در این بازی داشته باشیم. در مقابل پرسپولیس باید از همه بازی‌ها بهتر باشیم. نمی‌خواهم وقتی تیمم گل می‌زند الكی احساس ناراحتی كنم یا وقتی پرسپولیس گل می‌زند احساس شادی كنم. من این چیزها حالیم نیست و من اینجوری بار نیامده‌ام. من همین هستم.
ما به خاطر خودمان بازی می‌كنیم. شاید جلوی پرسپولیس یا استقلال بازی كردن سخت‌تر باشد، اما با هر تیمی كه بازی داشته باشیم می‌خواهیم برنده
 باشیم.
امید خالقی، محمد سلطانی مهر، امین حاج‌محمدی و حسین كامیاب را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم. سلیمانی را نیز به خاطر تنبیه انضباطی كنار گذاشته‌ایم.