برانكو: دایی برنده متولد شده است

برانكو: دایی برنده متولد شده است

پرسپولیس از بازی‌های فشرده خسته است، اما برانكو قواعد بازی را خوب یاد گرفته. ترجیح مرد كروات این است كه به جای گلایه از شرایط موجود، روی حریف بعدی تمركز كند و با احترام از علی دایی و تیمش حرف بزند. قطعا یكی از رازهای بزرگ موفقیت برانكو همین است. گزیده‌ای از صحبت‌های سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بازی با سایپا در ادامه آمده است:
به خاطر برد برابر الاهلی یك بار دیگر به بازیكنانم تبریك می‌گویم، اما بازی با سایپا یك بازی جدید است و ما وقت جشن گرفتن نداریم. سایپا منتظر ما ست، حریفی كه تكلیف خودش را روشن كرده است و در حاشیه امنیت قرار دارد. این می‌تواند برای ما بزرگ‌ترین خطر باشد چون آنها تحت فشار نیستند. انتظار یك نبرد سخت و سنگین را دارم.
در مورد تیم خودم باید بگویم خستگی داریم كه نمی‌شود از آن فرار كرد. به خاطر مصدومیت روی نوراللهی نمی‌توانیم حساب كنیم، همین‌طور روی شایان مصلح كه مصدومیتی از ناحیه زیر شكم دارد. همین‌طور انصاری و ماهینی. عالیشاه هم خیلی خوب كار می‌كند اما در لیست بازی با سایپا نیست.
تیم ما از لحاظ سازماندهی بازی به بازی بهتر و بهتر می‌شود. البته با توجه به این‌كه متاسفانه هر چهار روز یك بار بازی داریم و زمان برای هماهنگی بیشتر وجود ندارد، در مقایسه با بازی با الاهلی تغییراتی خواهیم داشت.
در مورد آقای دایی بارها صحبت كرده‌ام. او برنده متولد شده است و همین خصوصیت او را در زندگی شخصی و ورزشی موفق كرده است. وقتی تمرین داشتیم، تا وقتی كه تیم او برنده نمی‌شد تمرین را قطع نمی‌كردیم. الان او این خصلت را به بازیكنانش انتقال می‌دهد.