دام سیاه برای اخاذی 60 میلیون تومانی

دام سیاه برای اخاذی 60 میلیون تومانی

مردی كه به بهانه سفارش خرید كانكس برای خانه‌اش، فروشنده را به خانه‌اش كشانده و بعد از تهیه فیلم سیاه از او اخاذی كرده بود، دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، هفته گذشته مردی با حضوردر شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران از فردی به اتهام اخاذی و تهیه فیلم سیاه شكایت كرد. با دستور قضایی بازپرس علی ایرد‌موسی تحقیقات پلیسی از وی آغاز شد.  شاكی به افسر تحقیق گفت: فروشنده كانكس هستم. پنج ماه پیش فردی برای خرید كانكس با من تماس گرفت و درباره قیمت آن پرس‌وجو كرد و بعد از توافق با وی برای بررسی متراژ آن به خانه‌اش رفتم. چند روز بعد با همسر خریدار تماس گرفتم كه او خواست برای بررسی محل، به خانه‌شان بروم. در حال صحبت با آن زن بودم كه شوهرش و مرد دیگری آمدند و مدعی شدند من مزاحم همسرش شده‌ام. دست و پایم را بستند با گوشی تلفن همراه از من عكس و فیلم غیراخلاقی گرفتند. كارتم و رمز آن را گرفتند و 62 میلیون تومان از حسابم اینترنتی برداشت كرده و بعد از چهار‌ساعت رهایم كردند. 
مرد جوان ادامه داد: تهدیدم كردند و اگر شكایت كنم، فیلم سیاه مرا در تلگرام منتشر می‌كنند، از ترس آبرویم سكوت كردم. دو ماه بعد از این ماجرا، همان مرد بخشی از آن فیلم سیاه را همراه پیامی برایم در تلگرام ارسال و خواست صد‌میلیون تومان پول بپردازم در غیر این صورت دیر یا زود فیلم را در تلگرام منتشر می‌كند. 
تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم و همدست او آغاز شد و دو‌روز پیش مرد اخاذ شناسایی و بازداشت شد. او در بازجویی پلیسی به حبس غیرقانونی شاكی، اخاذی از وی و تهیه فیلم سیاه با تهدید به انتشار آن در تلگرام اعتراف كرد.