رازگشایی از قتل زن كرمانشاهی در تهران

رازگشایی از قتل زن كرمانشاهی در تهران

تنها مظنون قتل زن جوان در كرمانشاه، پس از یك سال زندگی مخفیانه در تهران بازداشت شد. متهم در تحقیقات اولیه منكر قتل شد.
 به گزارش جام‌جم، اوایل سال گذشته موضوع مرگ زن جوانی به پلیس آگاهی استان كرمانشاه گزارش شد. ماموران برای بررسی ماجرا در خانه‌ای كه جنایت رخ داده بود رفتند. آنها با حضور در این خانه با جسد زن جوان در حالی رو‌به‌رو شدندكه روسری به دور گردنش گره خورده بود. شواهد اولیه حاكی از آن بود كه وی بر اثر خفگی به قتل رسیده است.
 با وقوع این جنایت ماموران به تحقیق از خانواده مقتول پرداختندكه مشخص شد او با مرد 35 ساله‌ای كه از آشنایانشان بوده اختلاف و درگیری داشته است. بنابراین این مرد به عنوان تنها مظنون در این جنایت تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. زمانی كه ماموران برای دستگیری وی به خانه‌اش رفتند او آنجا را ترك كرده و به محل نامعلومی رفته بود و كسی از او خبری نداشت. جست‌وجوی پلیس كرمانشاه برای دستگیری عامل این جنایت ادامه داشت تا این‌كه ماموران روزهای پایانی هفته گذشته مخفیگاه متهم را در تهران شناسایی كردند.  ماموران با هماهنگی قضایی از كرمانشاه به تهران آمده و روز جمعه  23 فروردین او را دستگیر كردند.
 متهم به قتل در وقت كشیك به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس سهرابی گفت: من مرتكب قتل زن جوان نشدم. نمی‌دانم چه كسی او را كشته است، چون از اقوام شنیدم او دچار افسردگی شده، گمان می‌كنم خودكشی كرده و به زندگی‌اش پایان داده است. من فرار نكرده بودم و فقط برای كار از شهرمان به تهران آمدم. پلیس مرا اشتباهی بازداشت كرده است.
با توجه به انكار متهم پرونده، اما پلیس شواهد محكمه‌پسندی دارد كه نشان می‌داد همین مرد قاتل زن جوان است. متهم به قتل برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان كرمانشاه منتقل شد.