نَقل

نَقل


نادر سلیمانی،‌ بازیگر سریال شرایط خاص در گفت‌وگو با فارس گفته است:
    من پنج قسمت این سریال را خواندم و سپس با وحید امیرخانی كارگردان اثر صحبت كردم. به این نتیجه رسیدم كه نقشی متفاوت است. همیشه دوست داشتم نقش‌های جدی را بازی كنم و متوجه شدم این نقش را می‌توانم با خصوصیاتی كه از وحید امیرخانی شناختم كه بسیار فرد منظم، خوب و كارگردانی عالی است، تجربه كنم.
   آرامش خاصی با این نقش پیدا می‌كردم و با انتخاب آن قصد داشتم ثابت كنم نادر سلیمانی می‌تواند نقش‌های متفاوت هم بازی كند و در توانایی‌اش هست كه بتواند نقش فردی جدی را ایفا كند. تكه‌های كمدی ملویی هم در این نقش وجود داشت كه البته بخشی از آن سانسور شد.
   این شخصیت به نحوی نبود كه من تلاش زیادی كنم تا با مخاطب ارتباط برقرار كنم. نقش اصلی بر عهده كامبیز دیرباز بود. نقش من، نقش یك مرد خانواده و یك پزشك بود كه واقعا در فكر این بود كه به خانواده‌اش بگوید حق را بگویید.
   به نظرم باید زمان تصویربرداری كمی بیشتر می‌شد تا نقش‌ها بیشتر دیده می‌شدند، ولی در كل خیلی خوب روی نقش‌ها پرداخت شد و معیار من مردم هستند برای پذیرفتن نقش‌هایم در كارهای مختلف كه امیدوارم خوششان آمده باشد.
   شرایط حال حاضر سریال‌های طنز بد نیست، ولی عالی هم نیست. متاسفانه اوضاع این سریال‌ها تغییر كرده و زمانی كه سریال‌های طنز خارجی با ایرانی را مقایسه می‌كنیم، تفاوت‌های زیادی می‌بینیم. در طنزهای ایرانی اكثر فشارها روی بازیگر است.