قتل در پاتوق مخوف معتادان

قتل در پاتوق مخوف معتادان

درگیری دو معتاد در پاتوق مخوف معتادان با جنایت پایان گرفت. كارآگاهان پلیس در كمتر از 24 ساعت متهم به قتل و زن مورد علاقه‌اش را دستگیر كردند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این جنایت ازروز شنبه 18 خرداد امسال و به دنبال گزارش قتلی در مشكین‌دشت در دستور كار تیم جنایی فردیس قرار گرفت. ماموران همراه بازپرس شعبه هشتم دادسرای فردیس در محل قتل در یك ساختمان مخروبه حاضر شدند. مقتول مرد 39 ساله‌ای به نام مهران بود كه رد دو ضربه چاقو بر روی سینه‌اش دیده می‌شد.
با تحقیق از اهالی محل و شاهدان ماجرا مشخص شد، مقتول همراه سه مرد و یك زن وارد خانه مخروبه شده بودند. بعد از حدود دو ساعت مهمانان مقتول سراسیمه از خانه خارج شده بودند.به گفته اهالی، دستان یكی از مهمانان به نام سعید خونین بود. سعید معتاد به مواد مخدر بود و اغلب مواقع همراه زنی به نام فاطمه در پارك‌های مشكین‌دشت حضور داشت.
ساعتی بعد از جنایت دو نفر از مهمانان دستگیر شدند كه در تحقیقات مدعی شدند، برای مصرف موادمخدر به خانه مخروبه مهران می‌رفتیم. روز حادثه مهران ابتدا با فاطمه و بعد با سعید درگیر شد. سعید با چاقو به او دو ضربه زد و از ترس فرار كردیم. با افشای این موضوع ماموران پلیس آگاهی فردیس راهی خانه فاطمه و سعید شده اما آنها فرار كرده بودند. پاتوق‌های آنها را زیرنظر گرفته و در كمتر از 24 ساعت در فضای سبز مقابل شهرداری مشكین‌دشت شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ بیژن جنتی، رئیس‌پلیس شهرستان فردیس درباره اعترافات متهمان به خبرنگار جام‌جم گفت: سعید پس از انتقال به اداره آگاهی به ارتكاب قتل اعتراف كرد و درباره انگیزه‌اش از جنایت مدعی شد، همراه فاطمه و دو نفر دیگر برای مصرف مواد به خانه مهران رفتیم. در یكی از اتاق‌ها خواب بودم كه با شنیدن صدای درگیری بیدار شدم. مهران در حال كتك زدن فاطمه بود. به این كارش اعتراض كردم كه مهران به سمت من حمله كرد و گلویم را فشار داد. از او معذرت‌خواهی كرده و از خانه بیرون رفتم. حدود ده دقیقه بعد دوباره به خانه بازگشتم و مهران شروع به فحاشی كرد. قصد داشتم دوباره از خانه خارج شوم كه مهران سد راهم شد. عصبانی شده و با چاقوی میوه‌خوری دو ضربه به سینه‌اش زدم و همراه فاطمه فرار كردیم.
در ادامه تحقیقات فاطمه هم اظهارات او را تایید كرد و متهمان با قرار قانونی از سوی بازپرس دادسرای فردیس روانه زندان شدند.