‌ احتمال برگزاری آزمون استخدامی  آموزش ‌و پرورش در مرداد

‌ احتمال برگزاری آزمون استخدامی آموزش ‌و پرورش در مرداد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از صدور مجوز استخدام نیرو در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: به احتمال زیاد آزمون جامع استخدامی دولت در مرداد برگزار و حدود ۲۰ هزار نفر برای آموزش و پرورش پذیرفته خواهند شد.
به گزارش ایسنا، علی الهیار تركمن افزود: خوشبختانه مجوزهای ما هم برای جذب از طریق اساسنامه ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان (جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های دیگر پس از قبولی در آزمون استخدامی و گذراندن دوره‌های یك‌ساله صلاحیت حرفه‌ای معلمی) و هم برای دوره‌های چهار ساله كارشناسی تربیت معلم صادر شده است.
وی افزود: كسانی كه می‌خواهند از طریق ماده ۲۸ وارد آموزش و پرورش شوند، می‌توانند در آزمون فراگیر و جامع سازمان اداری استخدامی شركت كنند، لذا باید منتظر اطلاعیه‌های استخدامی سازمان امور اداری و استخدامی باشند. به احتمال زیاد این آزمون مرداد ماه برگزار خواهد شد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان این‌كه آن دسته از پذیرفته شدگان كنكور سراسری نیز كه قصد دارند در دانشگاه فرهنگیان تحصیل كرده و معلم بشوند، باید پس از اعلام نتایج، نسبت به درج و انتخاب دانشگاه فرهنگیان در دفترچه انتخاب رشته اقدام كنند، گفت: برای امسال ۲۵ هزار نفر مجوز دوره‌های چهار ساله دانشگاه فرهنگیان از طریق كنكور سراسری صادر شده است.