نَقل

نَقل


جواد خواجوی كه پیش از این در فضای مجازی  روی فیلم‌ها با لهجه مشهدی صداگذاری می‌كرد، در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر از تجربه‌های بازیگری‌اش و حضور در سریال محرمانه می‌گوید: من قبل از این بارها در جشنواره‌ها و اجراهای عمومی تئاتر مشهد ایفای نقش كردم كه مربوط به نوجوان‌ها بوده است. خوشبختانه در فضای سریال «محرمانه» هم یك بار دیگر با دغدغه جلوی دوربینی قرار گرفتم كه نیازمند كارهای زیادی هستند. باید برای این قشر، كارهای متعدد ساخته شود كه البته نیازمند بودجه است تا چهره‌های دوست‌داشتنی و محبوب نوجوانان بارها جلوی دوربین قرار بگیرند و از دغدغه‌هایشان صحبت كنند.
كارهای نوجوانانه كمتر ساخته می‌شود چون كار‌كردن در این حوزه نیازمند جسارت و شجاعت است. در این سال‌ها كاری كه مختص نوجوانان باشد، نبوده و اكثر تولیدات یا برای كودكان بوده یا بزرگسالان؛ از این جهت سریال محرمانه می‌تواند جای خوبی بین نوجوان‌ها باز كند. یك‌وجه تمایز محرمانه این است كه كارگردان بیشتر به نوجوان‌ها میدان داده تا خودشان درباره خودشان جلوی دوربین صحبت كنند.
قطعا اگر كار خوبی برای این قشر تولید شود حتما استقبال می‌كنند و مخاطب خودش را دارد. اما به واقع كاركردن برای نوجوان‌ها نوعی جسارت می‌خواهد. چون در سنی هستند كه بسیار یاغی هستند و هرچیزی را به‌راحتی قبول نمی‌كنند و اگر فیلمنامه، سریال یا اثری را بپذیرد خودش یك اتفاق بزرگ است. دیده شدن من از فضای مجازی بوده و قبل از آن من در فضای تئاتر و در فضای تلویزیون بودم و مستندسازی می‌كردم. دستیار كارگردان بودم و می‌نوشتم و كار می‌كردم. رشته تحصیلی‌ام در دبیرستان سینما بود و دیپلم سینما دارم بنابراین با مدیوم‌های تلویزیونی هم تقریبا آشنا هستم كه فضایی حرفه‌ای است و همه علاقه دارند در چنین فضایی كار حرفه‌ای تولید كنند. شخصیت شهرام دده‌بالا در سریال محرمانه از شهرستان آمده و در رستوران كار می‌كند و گارسون این رستوان است ولی در جاهایی از كار اطلاعات دقیق علمی و حرف‌های مهمی می‌زند. همیشه هم بارِ علمی و كمدی كار روی دوش اوست.