شریفی: برای پیدا كردن تیم جدید  با چالش مواجه شدیم

شریفی: برای پیدا كردن تیم جدید با چالش مواجه شدیم

مهدی شریفی سومین بازیكن تیم فوتبال پرسپولیس بود كه توسط گابریل كالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس از فهرست این تیم برای حضور در فصل نوزدهم خط خورد و كنار گذاشته شد. 
قبل از او سروش رفیعی و شایان مصلح بودند كه در فهرست مازاد تیم قرار گرفتند؛ بعد از آنها نیز سعید كریمی و ابوالفضل درویش‌وند بودند كه وارد فهرست مازاد تیم شدند. شریفی اما در مورد این اتفاق به جام‌جم گفت: «تمایلی به مصاحبه ندارم چون فكر می‌كنم حالا زمان مناسبی برای این كار نیست. حقیقتش را بخواهید انتظار این روزها را نداشتم و باید بیشتر در مورد اتفاقاتی كه رخ داده فكر كنم.» 
او اضافه كرد: «انتظارم این بود كه در تیم بمانم. در فصل گذشته چند ماه به خاطر محرومیت پرسپولیس، فقط همراه با سایر بازیكنان تمرین كردم. در نیم فصل دوم نیز هر وقت به خواسته سرمربی تیم وارد زمین شدم، با تمام وجودم برای پرسپولیس بازی كردم. من بازیكن بی‌تجربه‌ای نبودم تا حدی كه وقتی قرار بود جذب پرسپولیس شوم شماره ۱۰ تیم را به من دادند ولی انتظارم این بود كه در شرایط بهتری از تیم جدا شوم.» 
این بازیكن افزود: «حالا ۱۰ یا ۱۲ روز دیگر لیگ شروع می‌شود و من در این شرایط از پرسپولیس جدا شدم. با این اتفاق، واقعاً برای پیدا كردن تیم بعدی با چالش مواجه شده‌ام و نمی‌دانم دقیقاً باید چه كاری انجام بدهم. البته می‌دانم كه برخی ممكن است از حرف‌هایم ناراحت شوند ولی این مدل جدایی از تیم آن چیزی نبود كه منتظرش بودم.»