کوتاه از ورزش

کوتاه از ورزش

لغو بازی دوستانه 
ایران - بنگلادش

تیم‌های فوتبال ایران و بنگلادش قرار بود در قطر اردوی تداركاتی خود را برپا كنند و در دوحه مقابل یكدیگر قرار بگیرند. با این حال در شرایطی كه فدراسیون فوتبال ایران 14 شهریور را برای انجام بازی دوستانه پیشنهاد داده بود، اما بنگلادشی‌ها درخواست داشتند این بازی سه روز زودتر از تاریخ پیشنهادی ایران برگزار شود. همین موضوع باعث لغو این بازی‌ دوستانه شد.

 سهراب مرادی راهی آلمان شد
پس از طی فرآیند صدور روادید كشور آلمان، سهراب مرادی به‌منظور پیگیری درمان آسیب‌دیدگی، ساعت ۲ بامداد دیروز تهران را به مقصد هانوفر آلمان ترك كرد. قهرمان المپیك و جهان، طی دو ماه گذشته دو بار از ناحیه كتف دچار آسیب‌دیدگی شد و شانس حضور در رقابت‌های جهانی تایلند را كه 50 روز دیگر برگزار می‌شود از دست داد.
 حذف ۴ نماینده جودوی ایران
رقابت‌های جودوی جوانان آسیا از دیروز با حضور ۱۷۰ جودوكار از ۲۱ كشور در چین تایپه آغاز شد و چهار نماینده ایران با كسب دو برد و پنج باخت از دور رقابت‌ها كنار رفتند. 
مصطفی ریاحی فر در وزن ۶۰- كیلوگرم، علی بریمانلو در وزن ۶۶‌-كیلوگرم، وحید جدی در وزن ۷۳‌-كیلوگرم و محدثه حسینی در وزن ۵۷‌- كیلوگرم نفراتی بودند كه در روز نخست موفق به كسب مدال نشدند.

 كاهش محرومیت منصوریان
كمیته استیناف رای خود را در خصوص دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ذوب‌آهن اصفهان صادر و محرومیت علیرضا منصوریان را به یك جلسه كاهش داد. پیش از این كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال منصوریان را به‌دلیل اتفاقات آن بازی به سه جلسه محرومیت از همراهی ذوب آهن محكوم كرده بود.