دور دور با ماشین غریبه‌ها!

تكلیف سانتافه فدراسیون شنا چه می‌شود؟

دور دور با ماشین غریبه‌ها!

مجمع عمومی سالانه فدراسیون شنا و یك بار دیگر ماجرای سانتافه! همان خودروی لوكسی كه چند سال قبل و زمانی كه امیرحسین آیت‌اللهی رئیس فدراسیون شنا بود به سعیدلو داده شد! این خودرو از اموال فدراسیون شناست و پس از این اتفاق هرگز به این فدراسیون بازگردانده نشده است.این موضوع بارها در مجمع سالانه شنا مطرح اما پیگیری از سوی وزارت ورزش صورت نگرفته است و سانتافه همچنان در اختیار وزارت است.در این مجمع، احمدی، معاون فرهنگی وزارتخانه رئیس مجمع بود كه در واكنش به این سوال گفت: «باید تكلیف مشخص شود، كار سختی نیست و باید مشخص شود به فدراسیون شنا بازگردانده می‌شود یا خیر؟»
این در حالی است كه پس از بحث درباره سانتافه، محسن رضوانی، رئیس فدراسیون به بحث‌های دیگری از جمله كسب سهمیه المپیك اشاره كرد و افزود: «برای پیشرفت به مربیان خارجی در شنا و شیرجه نیاز داریم اما با دانش مربیان ایرانی كه بسیار چراغ خاموش كار می‌كنند امیدواریم برای اولین‌بار دو سهمیه در شنا برای حضور در المپیك ۲۰۲۰ كسب كنیم.»
رضوانی در بخش دیگری درباره مشكل استخر نیز بیان کرد: «بحث استخر به یك معضل تبدیل شده است، اگر یك زمان مشخص در استخرها به هیات‌ها تعلق گیرد شرایط را بهبود می‌بخشد. در اصفهان این اتفاق رخ داده است و این امر شدنی است.»