سنگین وزن پر افتخار

مراسم تجلیل از كمیل قاسمی برگزار شد

سنگین وزن پر افتخار

مراسم تجلیل از كمیل قاسمی ظهر دیروز در محل خانه كشتی عبدا... موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد. در این مراسم كه با حضور محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم‌های ملی كشتی آزاد و فرنگی، علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون كشتی و اعضای تیم‌های ملی كشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان برگزار شد، از كمیل قاسمی كه به تازگی صاحب مدال طلای المپیك
2012 لندن در وزن 120 كیلوگرم كشتی آزاد شده است، تجلیل شد.
 غلامرضا محمدی: خوشحالم
تیم كشتی آزاد در المپیك 2012 لندن حقش بیشتر از این حرف‌ها بود و این طلای كمیل نشان داد ما شایستگی این را داشتیم بیشتر از این مدال طلا بگیریم و می‌توانستیم در كنار سه مدال طلای كشتی فرنگی یكی، دو مدال طلا در كشتی آزاد هم بگیریم.
 محمد بنا: كمیل خیلی دیر،اما به حقش رسید
همیشه به همكاران گفتم هیچ فرقی بین آزاد و فرنگی وجود ندارد و ما همه یك گروه هستیم كه برای سربلندی كشتی كشورمان زحمت می‌كشیم .واقعا از زمانی كه این خبر را شنیدم خوشحالم و كمیل هرچند دیر، اما بعد از 7 سال به حقش رسید و همان‌طور كه محمدی گفت كشتی آزاد در المپیك لندن حقش بیشتر از این حرف‌ها بود.
 علیرضا دبیر:كسب مدال طلا سخت است، اما غیرممكن نیست
این مدال مبارك كمیل قاسمی باشد، از زمانی كه اعلام كردند كمیل صاحب مدال طلا شده است هیچ اتفاقی نیفتاد و ما گفتیم این استارت را بزنیم. امیدوارم وزارت ورزش و كمیته ملی المپیك و صداوسیما نیز ادامه‌دهنده این راه باشند.كسب مدال طلا سخت است، اما غیرممكن نیست و شدنی است. اگر توكل بر خدا داشته باشید و به خودباوری برسید، می‌توانید به مدال طلا دست پیدا كنید و بدانید كه خوب هستید و حتما می‌توانید موفق باشید.
 كمیل قاسمی: به اندازه طلایی‌های لندن به من پاداش بدهند
كمیل قاسمی، دارنده مدال طلا و نقره المپیك با بیان این‌كه پس از هفت سال به حقش كه طلای المپیك ۲۰۱۲ لندن بوده رسیده است، گفت: از مسؤولان ورزش توقع دارم به همان اندازه كه به طلایی‌های المپیك لندن پاداش دادند به من هم بدهند چرا كه این حق من است.
دومین كشتی‌گیر پرافتخار ایران در المپیك پس از جهان پهلوان تختی در پاسخ به این‌كه آیا پس از قطعی شدن قهرمانی‌اش در المپیك ۲۰۱۲،تاكنون تماسی از سوی مسؤولان كمیته ملی المپیك و وزارت ورزش با وی برقرار شده یا خیر، گفت: هیچ تماسی با من گرفته نشد و امیدوارم در ادامه شاهد حمایت مسؤولان ورزش از این موضوع باشیم.
وی افزود: به هر حال، درست است كه هفت سال از المپیك لندن گذشته، اما اگر رقبایم در المپیك دوپینگ نمی‌كردند من مدال طلا را همان سال می‌گرفتم و این حقی بود كه پس از هفت سال به من رسید. این طلا حتی بعد از هفت سال هم باز طلای المپیك است و نباید فرقی بین من با دیگران قائل شوند.