خق با شماست

خق با شماست

#  انگلیس_نفتكش
مهدوی از تهران:
با توجه به اقدامات خبیثانه دولت انگلیس در ارتباط با توقیف نفتكش و سعی در تضعیف كشورمان، بهتر است رابطه دیپلماسی و اقتصادی با این كشور كاهش پیدا كند تا دولت انگلیس در اهداف خود شكست بخورد.

#  تعریض_بی‌فایده
جاویدان از تهران:
تعریض اتوبان بسیج حدفاصل شهرك قصرفیروزه تا بیمارستان بعثت فقط مورد استفاده ساكنان این شهرك قرار گرفته و عملا هیچ كمكی به‌ كاهش سطح بار ترافیكی اتوبان بسیج نكرده است.

#  قطع- واردات-خودرو
مشایخی از تنكابن:
ممنوعیت واردات خودرو علت اصلی افزایش قیمت خودروهاست و دولت با این ممنوعیت سعی در حمایت از خودروهای بی كیفیت و گران داخلی دارد، حتی به قیمت ضرر و زیان برای مال و جان مردم.

#  تورم -ادعا
ایزدی از كاشمر:
تورم روز به روز درحال افزایش است و مردم بیشتر تحت فشار قرار می‌گیرند. با وجود این مسؤولان دولتی ادعای كاهش تورم و ثبات در بازار را دارند.

#  خطر -مسیل- باختر
حاتمی از تهران:
ابتدای مسیل باختر در بلوار ابوذر فاقد نرده محافظ است و با توجه به كوتاه بودن دیوار آن بسیار خطرناك است.

#  ارتش_‌ مسكن
شجاعیان از تهران:
به دستور فرمانده و مسؤولان ارشد نیروی هوایی ارتش باید یك دستگاه آپارتمان سازمانی به اینجانب تعلق می‌گرفت، ولی به علت برخی ناهماهنگی‌ها هنوز این دستور اجرایی نشده و متاسفانه خانواده بنده با مشكل مسكن مواجه شده است.

#  زباله _میرداماد
اسلامی از تهران:
كمبود سطل زباله در محدوده متروی بلوار میرداماد تا خیابان نساء باعث ریختن زباله توسط شهروندان در كنار خیابان شده است.

#  خط‌كشی_نامرئی
فنایی از تهران:
خط‌كشی‌های عابر پیاده در چهارراه آیت كمرنگ شده و قابل رویت نیست كه متاسفانه به علت نبود دید، خودروها وارد حریم عابر پیاده می‌شوند. این درحالی است که پلیس همواره بر رعایت حق  عابران تاکید می‌کند.