دوستی اسنایپس با مورفی

دوستی اسنایپس با مورفی


وزلی اسنایپس در دومین قسمت «رفتن به آمریكا» بازی می‌كند. این فیلم دنباله‌ای بر كمدی اكشن موفقی است كه در سال 1988 با بازی ادی مورفی ساخته شد. از چند سال قبل، بحث تولید قسمت دوم فیلم در جریان بوده است. اما هر بار به دلیلی نامعلوم این كار به تعویق افتاده است.
ادی مورفی نقش اصلی این كمدی اكشن عجیب و غریب را به عهده دارد. كری برور برای كارگردانی رفتن به آمریكا 2 انتخاب شده است. داستان فیلم ماجراهای شخصیت شاهزاده اكیم (با بازی مورفی) را دنبال می‌كند. این بار او به آمریكا برمی‌گردد تا فرزندی را كه هیچ وقت ندیده است پیدا و ملاقات كند. در نسخه اصلی، اكیم به اصرار خانواده‌اش به آمریكا سفر كرده بود تا با جوانی ازدواج كند كه هیچ وقت او را ندیده است.
اسنایپس در داستان قسمت دوم، شخصیتی عجیب و غریب است كه هدایت یك گروه از سیاهان را به عهده دارد. آشنایی او با اكیم، ماجراهای خنده‌داری را به وجود می‌آورد. این شخصیت در داستان قسمت اول حضور نداشت.
این اولین بار است که اسنایپس و مورفی در یک فیلم سینمایی مشترک با یکدیگر بازی می کنند. این دو که در دهه نود میلادی جزو ستارگان مطرح سینما به حساب می‌آمدند، رقابت سختی با هم در جدول گیشه نمایش سینماها داشتند. در حال حاضر، هیچ یک از این دو شهرت قبلی خود را ندارند./ ددلاین