سانجی و كارتیك  در كنار هم

سانجی و كارتیك در كنار هم



فیلم پرسروصدای تامیلی «جیگرتاندا/ خونسرد» توسط شركت فیلمسازی آجی دیوگان دوباره سازی می‌شود.  سانجی دات همزمان با جشن تولد 60‌سالگی خود، اعلام كرد در این فیلم با كارتیك آریان هم بازی می‌شود. تمنا هم یكی دیگر از نقش‌های مهم فیلم را بازی خواهد كرد. آجی دیوگان كه تهیه كننده این درام اكشن پرتنش است، خودش در آن حضور نخواهد داشت.
داستان این كمدی گنگستری درباره یك دستیار كارگردان است كه با یك نمایش زنده تلویزیونی پرتماشاچی همكاری می‌كند. زمانی كه تهیه‌كننده برنامه دست به اخراج جوان می‌زند، او از تمام راه‌ها برای انتقام‌گیری و بازگشت به كار استفاده می‌كند. نسخه اصلی با بازی سیدارت در سال 2014 اكران عمومی شد.
این فیلم با هزینه تولید 35 كروری خود (پنج میلیون دلار)، فقط ده كرور در جدول گیشه نمایش سینماها فروش كرد. با این حال، منتقدان نقدهای مثبت زیادی برای فیلم نوشتند و از آن به عنوان یكی از بهترین محصولات سال 2014 سینمای تامیل اسم بردند. از همان زمان شنیده می‌شد كه تولید نسخه هندی زبان فیلم در بالیوود، در دستور كار قرار خواهد گرفت. کارتیک آریان در یک سال اخیر به دلیل بازی در دو درام خانوادگی جوان پسند پرفروش، تبدیل به یکی از چهره های مطرح روز سینمای هند شده است./ بالیوود هنگاما