البا پدر بیمار فیلم وسترن

البا پدر بیمار فیلم وسترن


بازیگران سیاهپوست هالیوودی فعالیت‌های هنری‌شان را گسترش می‌دهند. ادریس البا یكی از آنهاست كه این روزها چندین قرارداد بازی در تعدادی فیلم مهم را دارد. تازه‌ترین فیلمی كه او قرار است بازی كند، «گاوچران‌های بتونی» نام دارد. البا در كنار بازی در فیلم، تهیه كننده آن هم هست. او و همكارانش در این فیلم، از آن به عنوان یك وسترن خاص نام می‌برند.
كلید فیلمبرداری این وسترن خاص، همین روزها در شهر نیویورک زده می‌شود. فیلمنامه اقتباسی این وسترن اكشن با نگاهی به داستان نول گرگ نری به نام «گاوچران گتو» نوشته شده است. داستان یادشده درباره نوجوانی به نام كول است كه برای شروع یك زندگی تازه همراه پدر بیمار خود راهی شمال فیلادلفیا می‌شود. در همین محل است كه او با فرهنگ گاوچران‌ها و نوع زندگی خاص آنها آشنا می‌شود. خشونت و فقر از جمله چیزهایی است كه این نوجوان را به درك تازه‌ای از زندگی می‌رساند.
كیبل مكلاگلین نقش نوجوان داستان را به عهده دارد و البا پدر بیمار او خواهد بود. ریكی استاب گاوچران‌های بتونی را براساس فیلمنامه‌ای كه خودش نوشته، كارگردانی می‌كند. هنوز زمان نمایش عمومی این وسترن اجتماعی تعیین نشده است./ هالیوود ریپورتر