آزار شیطانی دختر معلول  در خودرو

آزار شیطانی دختر معلول در خودرو

مردی كه متهم است دختر معلول ذهنی را در خودرو تحت آزار شیطانی قرار داده، دیروز در دادگاه جرمش را انكار كرد و مدعی شد بی‌گناه است.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از اوایل تابستان سال‌۹۷ به دنبال شكایت یك مرد میانسال در دستور كار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
وی به ماموران گفت: من صاحب دختری هستم كه معلولیت ذهنی دارد.دخترم مریم دیروز به بهانه خرید از خانه بیرون رفت و تا شب بازنگشت. من كه نگران او شده بودم به همه جا سر زدم، اما هیچ‌كدام از دوستان مریم از او خبر نداشتند.تا این كه شماره تلفن‌هایی  كه با خانه ما تماس گرفته بودند را بررسی كردم وبا كمك دختر بزرگم توانستم شماره تلفن یك مرد جوان را پیدا كنم كه گمان می‌كردم مریم با او قرار داشته است. من با مرد جوان به نام كیوان تماس گرفتم و او را تهدید كردم و از او خواستم دخترم را به خانه برگرداند. نزدیك صبح مریم كه حالی آشفته داشت به خانه بازگشت و من متوجه شدم مرد جوان او را آزار داده است.
به‌دنبال این شكایت دختر جوان به پزشكی قانونی معرفی شد و كارشناسان در گزارشی اعلام كردند وی تحت آزار قرار گرفته است. به این ترتیب و با اطلاعاتی كه پدر مریم به پلیس داد كیوان ردیابی و بازداشت شد.
وی دیروز در شعبه دهم دادگاه كیفری یك استان تهران به اتهام آزار شیطانی دختر معلول پای میز محاكمه ایستاد. ابتدای جلسه پدر مریم در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: دخترم دارای معلولیت ذهنی است به همین خاطر من از طرف او برای كیوان اشد مجازات را می‌خواهم.
وی با اشاره به متهم گفت: این مرد كه می‌دانسته دخترم معلولیت ذهنی دارد او را فریب داده و بعد از چند بار تماس تلفنی با خانه‌مان به بهانه گردش دخترم را با ماشین بیرون برده است. او برای دخترم ساندویچ خریده و سپس در ماشین او را آزار داده است. او با بی‌رحمی تمام از دخترم سوءاستفاده كرده است. اگر من شماره تلفن او را پیدا نكرده بودم نمی‌دانم می‌خواست چه بلایی سر دخترم بیاورد.
سپس كیوان روبه‌روی قضات ایستاد و جرمش را انكار كرد. وی گفت: چند‌سال پیش از همسرم جدا شدم و دارای یك فرزند هستم. من به تنهایی زندگی می‌كردم و مریم را از طریق یكی از دوستانم می‌شناختم. او چند بار با من تماس گرفته بود و می‌گفت به من علاقه‌مند شده است.او حتی به من پیشنهاد داده بود تا با او ازدواج كنم اما چون می‌دانستم معلولیت ذهنی دارد به حرف‌هایش اهمیتی نمی‌دادم. او به دروغ می‌گوید من او را آزار داده‌ام. من هرگز به دیدن او نرفتم و نمی‌دانم چه كسی او را آزار داده است.
وقتی قاضی پرونده گزارش پزشكی قانونی را كه نشان می‌داد كیوان، دختر جوان را آزار داده خواند وی سكوت كرد و حرفی نزد.
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر كنند.