سرقت از خانه اعیانی برای آزادی برادر زندانی

سرقت از خانه اعیانی برای آزادی برادر زندانی

مرد صافكار كه با همدستی پسرعمه معتادش برای تهیه وثیقه 200میلیون تومانی برای آزادی برادر زندانی‌اش، از خانه‌ای در شمال تهران سرقت كرده بود در تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، شامگاه جمعه مردی همراه خانواده‌اش هنگام بازگشت به خانه‌شان در قیطریه تهران متوجه سر و صدایی در خانه‌شان شد و پلیس را خبر كرد. او سپس وارد آپارتمان شد و با به‌هم ریختگی آنجا و باز بودن در بالكن رو‌به‌رو شد. زمانی كه وارد تراس شد، دو مرد را دید كه هراسان سوار یك دستگاه پژو پارس شده و از محل گریختند.
بررسی خانه نیز نشان داد، دزدان 300 میلیون تومان پول و دلار و طلا از خانه سرقت كرده‌اند. با حضور ماموران مشخص شد، دزدان با روش توپی‌زنی سرقت را انجام داده‌اند.
مشخصات خودروی دزدان به گشت‌های پلیس اعلام شد و ماموران پس از یك ساعت خودروی آنها را پیدا كردند. دزدان با مشاهده گشت پلیس، فرار كردند و بعد از تصادف با چهار خودرو متوقف شدند.
متهمان پس از دستگیری، تحویل پایگاه یكم پلیس آگاهی تهران شدندو برای ادامه تحقیقات به شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران نزد بازپرس رستمی منتقل شدند. متهمان كه پسر‌دایی و پسر‌عمه و معتاد هستند به سرقت از خانه شاكی اعتراف كردند. 
یكی از آنها در بازجویی پلیسی اعتراف كرد برای تامین وثیقه 200 میلیون تومانی به منظور مرخصی‌گرفتن و آزادی برادر قاچاقچی‌اش دست به سرقت زده و فكر نمی‌كرده در همان سرقت اول بازداشت شوند.