«زدن به سیم آخر» در سینما

«زدن به سیم آخر» در سینما

بالاخره اعلام شد نسخه سینمایی «بركینگ بد/ زدن به سیم آخر» هم وارد مرحله تولید شده است. شبكه نتفلیكس خبر از این می‌دهد كه كار ساخت نسخه سینمایی، تقریبا تمام شده است.این اكشن غیرمتعارف با نام «ال چامینو: یك فیلم بركینگ بدی» جلوی دوربین رفته است. آرون پل برای بازی در نقش شخصیت جسه پینكمن، دوباره مقابل دوربین قرار گرفته است. مدیران نتفلیكس می‌گویند این شخصیت با فرار دراماتیك خود از زندان و حبس، می‌تواند نگاه تازه‌ای به گذشته داشته و راه را برای خلق یك داستان جذاب فراهم كند.
فیلمنامه این اكشن دلهره‌آور را وینس گیلیان نوشته و  خودش هم این فیلمنامه را كارگردانی کرده است. طرفداران مجموعه بركینگ بد می‌دانند او خالق اصلی این مجموعه پربیننده بوده است. كار پخش مجموعه سال 2008 آغاز شد و تا پنج فصل هم ادامه داشت. در كنار تحسین بسیار زیاد منتقدان تلویزیونی، بركینگ بد موفق به دریافت جوایز زیادی از مراسم‌ هنری هم چون گلدن‌گلوب و امی (اسكار تلویزیونی) شد.
نتفلیكس نسخه سینمایی بركینگ بد را با همكاری شركت سونی تهیه می‌كند. این دو مدتی قبل قرارداد همكاری سه ساله با یكدیگر بستند. آرون پل در كنار بازی در نقش اصلی فیلم، یكی از تهیه‌كنندگانش هم هست. او از این كه نسخه سینمایی در دست تولید قرار گرفته، ابراز خشنودی كرده و به دوستداران مجموعه تلویزیونی قول یك اثر تماشایی و جذاب را داده است. زمان اكران عمومی فیلم اواسط ماه اکتبر خواهد بود./ ددلاین