«كیك تولد» رازگشایی می‌كند

«كیك تولد» رازگشایی می‌كند

درام گنگستری «كیك تولد» تماشاگرانش را به دنیایی خاص می‌برد. جیم جانوپولوس با این فیلم، اولین كار سینمایی‌اش در مقام كارگردان را ارائه می‌كند. او در این فیلم بازیگرانی چون ایوان مك گرگور، وال كیلمر، و شیلو فرناندز را هدایت خواهد كرد.
نكته جالب این است كه جانوپولوس در حالی كارگردانی یك درام گنگستری را به‌عهده گرفته كه قبل از این در دنیای موسیقی فعال بوده و یك آهنگساز است!
داستان فیلم درباره جوانی است كه طبق سنت خانوادگی، كیك تولد عمویش را به عمارت او می‌برد. این كیك تولد در سالگرد ده سالگی فوت پدربزرگ به عمارت می‌رسد. اما این جوان در عمارت شاهد یك قتل است و به این ترتیب، زندگی‌اش دستخوش تحولی بزرگ می‌شود.
با وقوع قتل، جوان به‌تدریج پی به واقعیت‌های مربوط به مرگ پدرش می‌برد. فیلمنامه اصیل و غیراقتباسی كیك تولد را خود جانوپولوس نوشته است.
او قبل از این تعدادی فیلم كوتاه ساخته و كارگردان چند نماآهنگ بوده است. جانوپولوس اعلام كرده لحن جنایتكارانه كیك تولد، آهنگین خواهد بود! كلید فیلمبرداری فیلم تا دو ماه دیگر زده می‌شود. معلوم نیست مك گرگور اول جلوی دوربین این درام گنگستری ظاهر می‌شود یا نسخه تلویزیونی «جنگ ستارگان». او چند روز قبل قرارداد بازی در این مجموعه را امضا كرد. مك گرگور در این مجموعه دوباره نقش اوبی وان كنوبی را بازی خواهد كرد./ ورایتی