«ژوکر» هم برمی‌گردد

«ژوکر» هم برمی‌گردد

در حالی كه هنوز «ژوکر» روی پرده سینماها نرفته است، سازندگانش خبر از تولید قسمت دوم آن می‌دهند. نقدهای مثبت منتقدان آنچنان سازندگان این اكشن دلهره‌آور را به وجد آورده، كه به‌زودی كلید فیلمبرداری دومین قسمت آن زده می‌شود. تاد فیلیپس، كارگردان فیلم با اعلام این خبر گفت خوشحال است كه دوباره با یواكین فونیكس همكاری می‌كند. او همچنین گفت كار نگارش فیلمنامه قسمت تازه را آغاز كرده است.
با وجود این، معلوم نیست كمپانی برادران وارنر چه زمانی كلید فیلمبرداری دومین قسمت ژوکر را خواهد زد. فونیكس از این كه یك بار دیگر نقش ضد‌قهرمان شوخ و شنگ داستان مصور بتمن را بازی می‌كند، ابراز خشنودی كرده است. بازی او در ژوکر بسیار مورد توجه قرار گرفته و عقیده عمومی این است كه در فصل اسكاری پیش رو، نامزد اصلی دریافت جایزه اسكار بهترین بازیگر مرد سال خواهد شد.
در داستان فیلم، فونیكس در قالب شخصیت آرتور فلك ظاهر می‌شود. او یك كمدین نمایش‌های تك‌نفره است كه در كارش با موفقیت روبه‌رو نشده و تماشاگری ندارد. سیر اوضاع، فلك را به سمت و سویی غیرمتعارف می‌كشاند و او به‌زودی به جنایتكاری نیمه روانی تبدیل می‌شود. این تغییر چهره دادن به فلك كمك می‌كند تا بتواند در گوتام سیتی آشوب و بی‌نظمی زیادی راه بیندازد.آشوب و بی نظمی ژوکر ماجراهای بعدی داستان را
 شکل می دهد./ توتال فیلم