رهبر انصارا...: جنایت ائتلاف در حمله به اسرای جنگی یمن را محکوم می‌کنیم

رهبر انصارا...: جنایت ائتلاف در حمله به اسرای جنگی یمن را محکوم می‌کنیم


 سید عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارا... یمن روز یکشنبه به مناسبت سالروز هجرت پیامبر اعظم (ص) سخنرانی کرد و به آخرین تحولات میدانی این کشور پرداخت.
به گزارش فارس،سید عبدالملک الحوثی در ابتدای سخنرانی فرا رسیدن سالروز هجرت نبوی را به امت یمن و سایر امت‌های اسلامی تبریک و تهنیت گفت.
رهبر انصارا... در ادامه به حمله روز یکشنبه ائتلاف سعودی به زندان اسرای جنگی در استان ذمار( واقع در 99 کیلومتری صنعاء) اشاره و «جنایت» ائتلاف سعودی-آمریکایی علیه اسرای جنگی زندان ذمار را محکوم کرد.
 وی تاکید کرد جنایت دشمنان علیه اسرای جنگی، حکایت از کینه‌توزی و انحطاط اخلاقی و انسانی و سردرگمی ائتلاف متجاوز و به بن بست رسیدن آن در جنگ یمن دارد.
الحوثی افزود: جنایت ائتلاف در حق اسرای جنگی یمن، نشان می‌دهد ائتلاف سعودی ریختن خون آحاد ملت این کشور حتی طرفداران خود را مباح می‌داند.
وی در ادامه به مساله خیانت برخی از یمنی‌ها اشاره کرد و گفت که ائتلاف متجاوز سعودی، خیانتکاران را در خط مقدم جنگ قرار می‌دهد، اما هنگامی که خط مقدم را ترک می‌کنند، اقدام به قتل آنها می‌کند.
رهبر جنبش انصارا... یمن خاطر نشان کرد، عربستان و امارات به خیانتکاران به چشم یک نوع کالا نگاه و هر طور که می‌خواهند با آنها رفتار می‌کنند.