تکیه کلمات

تکیه کلمات

نامیرا
این كتاب داستانی عبرت‌انگیز از واقعه عاشورای سال ۶۱ هجری است كه غیرمستقیم به این واقعه پرداخته و از نمونه‌های موفق داستان دینی است. كرمیار در این كتاب تلاش می‌كند غفلت‌ها و تاثیر آن را در سرنوشت افراد نشان دهد و مخاطب را در موقعیت اتفاقات داستانش قرار دهد. 
​​​​​​​  نویسنده:  صادق كرمیار
  انتشارات: كتاب نیستان
  336 صفحه / 52000تومان


مقتل‌الحسین
این كتاب حوادث زندگی امام حسین(ع) و اولاد و اصحاب ایشان را از زمان مرگ معاویه و آغاز حكومت یزید بن معاویه تا زمان شهادت آن حضرت و همچنین ماجراهای پس از شهادت ایشان مورد بررسی قرار می‌دهد. كتاب مقتل‌الحسین(ع) كتابی است به سبك نگارشی سایر مقاتل كه توسط این عالم بزرگوار به رشته تحریر درآمده است. این كتاب در مقایسه با سایر مقاتل از ویژگی‌های خاصی نظیر كثرت استناد به كتب دست اول تاریخی و استفاده وسیع از منابع و كتب اهل سنت، برخوردار است.
  نویسنده:  علامه سید مرتضی عسكری
  انتشارات: ایمان ماندگار
  272 صفحه / 17500 تومان


برادر من تویی
حضرت عباس(ع) را هر قدر هم مرور كنی باز كم است. او دریایی است بی‌پایان كه هر كس اندازه وسعت وجودی خودش از او بهره می‌گیرد. این بار امیریان با قلمی روان و نثری دلچسب كوشیده این بزرگمرد را از كودكی تا شهادت برایمان روایت كند. این اثر زندگینامه داستانی است كه در عین وفادار بودن به منابع تاریخی جذابیت‌های فراوان داشته و خواننده را تا آخر با خود همراه نگه می‌دارد.
​​​​​​​  نویسنده:  داوود امیریان
  انتشارات : کتابستان معرفت
  210صفحه / 21000تومان