بی‌نام‌های شامالان در یونیورسال

بی‌نام‌های شامالان در یونیورسال


ام نایت شامالان دو فیلم بعدی خودش را هم در شركت یونیورسال جلوی دوربین می‌برد. فیلمنامه هر دو فیلم اصیل و غیراقتباسی و براساس ایده‌ای از خود فیلمساز است. با وجود این، شامالان هنوز نامی برای فیلمنامه‌های جدیدش انتخاب نكرده است. جالب این كه این فیلم‌های بدون نام، برای 26 فوریه 2021 و 17 فوریه 2023 روی پرده سینماها خواهد رفت! مدیران یونیورسال كه با آب و تاب فراوان زمان اكران عمومی این فیلم‌ها را اعلام كرده‌اند، نگفته‌اند كلید فیلمبرداری‌شان چه زمانی می‌خورد.
به‌جز شامالان و یونیورسالی‌ها، كس دیگری اطلاعی از چندوچون و كم و كیف فیلمنامه ندارد و اطلاعی از خط كلی داستان‌شان در دست نیست، اما با توجه به سابقه كاری فیلمساز، می‌توان حدس زد داستان‌هایی دلهره‌آور در پس‌زمینه ترس و تعلیق خواهند داشت. مدیران یونیورسال در بیانیه خود به این نكته اشاره كرده‌اند كه از همكاری با شامالان به این دلیل خشنودند كه او همیشه قصه‌هایی بدیع را در فضاهای جدید مورد استفاده قرار می‌دهد و این نكته، باعث جذب انبوه تماشاگران در سراسر جهان به فیلم‌هایش می‌شود.
فیلم‌های شامالان تا به حال در جدول گیشه جهانی بالای سه میلیارد دلار فروش داشته‌اند و این موضوع، شركت یونیورسال را به ادامه همكاری با او تشویق می‌كند./ ددلاین